Hahahaha ja ik zie niet heel helder. Harry Potters bril is er niks bij
Ik wil ook kerstnagels…maar mn base en top coat zijn op en weet niet of dhl ze nog op tijd gaat brengen (en zelf dus te laat besteld). Heb voor t eerst de rubber base en top besteld van kiki dus ben benieuwd.
Ik gebruik sinds kort ook de base en topcoat van Kiki en vind hem top! Bij die van Pink Gellac kwam er regelmatig een scheur in de topcoat, echt zonde, maar bij die van Kiki niet
Wat een prachtige nagels heb jij!
Ik heb die van pink nu op gemaakt gelukkig. Die hechtte bij mij niet goed en kon ik meestal na n paar dagen zo van mn nagels afwippen (als ik de lak niet al verloren was). Had voorheen een andere en die zat echt 2 weken muurvast dus ben benieuwd hoe die van kiki het gaat doen.
Pink blijft bij mij voor geen meter zitten . Nu heb ik de kiki nude rubber base, 2 laagjes pink kleurtje en de kiki topcoat op. Zit er na 5 dagen nog goed op dus ik hoop echt dat ik nu de goeie combinatie heb gevonden
Wel even wennen, lakken met rubber base. Het gevoel achteraf ook, beetje rubberachtig (goh). Kleurtje is ook van kiki, silver shrine.
FUN - Red Velvet (II) over Ciaté - Dangerous Affair
Holo en duochrome, dus moeilijk op de foto te krijgen.
Waar heb jij je funlaquer besteld?
Bij Prettypolish toen ze er mee ophielden. In de nieuwe shop hebben ze het niet meer.
Heb toen ook hele mooie lakjes van Picture Polish besteld, die hebben ze geloof ik ook niet meer.
Aaah zonde.
Mocht iemand een goed adresje weten, let me know
Ik heb ooit fun lacquer bij Hypnotic Polish besteld. De webshop is van Nederlandse bodem, maar ze verzenden wel wereldwijd. Zie dat ze nu wel een soort winterstop hebben, dus bestellingen worden pas in januari verzonden.
Iemand nog meer de kleur wine with me van Kiki?
Deze kats hele tijd van mijn nagels… meer mensen last van?
Ik! Gebruik m nu al drie of vier keer achter elkaar. Wat bedoel je met kats?