Nagellak #2

Niet helemaal tevreden maar dit was mijn poging tot kerstnagels :sweat_smile:

13 likes

20 likes

FUN - Red Velvet (II) over Ciaté - Dangerous Affair

Holo en duochrome, dus moeilijk op de foto te krijgen.

18 likes

Waar heb jij je funlaquer besteld?

Bij Prettypolish toen ze er mee ophielden. In de nieuwe shop hebben ze het niet meer.
Heb toen ook hele mooie lakjes van Picture Polish besteld, die hebben ze geloof ik ook niet meer.

1 like

Aaah zonde.
Mocht iemand een goed adresje weten, let me know

Ik heb ooit fun lacquer bij Hypnotic Polish besteld. De webshop is van Nederlandse bodem, maar ze verzenden wel wereldwijd. Zie dat ze nu wel een soort winterstop hebben, dus bestellingen worden pas in januari verzonden.

1 like

Iemand nog meer de kleur wine with me van Kiki?
Deze kats hele tijd van mijn nagels… meer mensen last van?

Ik! Gebruik m nu al drie of vier keer achter elkaar. Wat bedoel je met kats?

Donkerblauw met gouden glitter

17 likes

51 likes

10 likes

Hee, Lady Vegas van Kiki London?

Edit: jeetje wat een gare foto met flits zo haha, in daglicht is ie veel mooier!

8 likes

Hee nageltwin! Klopt. Vond hem wel erg dik om te lakken. Heb jij dat ook?

@Solsikke Lady Vegas van Kiki London

1 like

Ja dat vond ik ook! Ik heb mn nagels gelakt terwijl ik met vriendinnen aan het videobellen was dus was steeds een beetje afgeleid. Volgende x moet ik deze echt met volle aandacht lakken want het is een lastige idd.

Ah ja, ik had hem al express even op de verwarming gezet. Doe ik vaak met (sterk gepigmenteerde) gellakjes in de winter zodat ze wat makkelijker te lakken zijn, maar het leek bij deze echt niks uit te maken. Denk dat het door de hoeveelheid glitters komt ofzo?
Vind het wel echt een toffe kleur maar het kost inderdaad wel even om het er goed op te krijgen

1 like

Los springen.

Nee, geen last van

Heeft iemand ervaring met de producten van CandyCoat. Ze komen regelmatig voorbij in m´n feed en ben benieuwd naar de kwaliteit.

Nieuwe betere lamp (hiervoor Action) dus hopelijk blijft het nu langer dan één dag zitten :grin:

13 likes