Heb ook nog zulke sponsjes besteld
Daar kan je van die mooie ombre nagels mee maken
Dat wordt mn volgende uitdaging
Heb ook nog zulke sponsjes besteld
Daar kan je van die mooie ombre nagels mee maken
Dat wordt mn volgende uitdaging
Ik heb hier gewoon poetssponsjes voor gebruikt, werkte prima!
Met gewone nagellak of met gellak? Ik wil dit nu ook uitproberen, maar heb gisteren net nieuwe gellak aangebracht haha dus kan er eigenlijk wel weer even tegen.
Ik heb het nooit met gellak geprobeerd, alleen met gewone lak. Kun je gewone lak over gellak lakken?
Hm lijkt me ingewikkeld worden, haha.
Wow dat klinkt niet ok!
Het kan een combinatie van beiden zijn, maar de temperatuur hoort als alles is uitgehard geen rol meer te spelen volgens mij.
Je zou het nog eens bij een andere nailtech kunnen proberen, en dan ook uitleggen wat er nu is gebeurd. Als t goed is past zij haar prep en evt producten daarop aan en zou t moeten blijven zitten.
Je zou kunnen vragen of ze een rubber base als eerste laagje aan kunnen brengen, dit is bij veel van mijn vriendinnen met zwakke nagels wat het beste werkt en zo blijft hun lak 4 weken zitten.
Als je je biab eraf kunt peuteren klinkt het alsof hij niet hard genoeg was, want bij mijn biab kon ik er echt geen beweging in krijgen.
Mijn nagelstyliste gaf overigens ook niet allemaal disclaimers mee met wat je wel en niet mocht doen. Ze benadrukte vooral het gebruiken van een nagelriemolie voor het behoud van mooie nagels.
Zijn dit stickers of echt gelakt?
Heeft iemand ervaring met de studio gels van The Gel Bottle, voor fijne lijntjes/nail art?
Ja, ik vind het fijne paint gels!
Mooie kleur maar lakt echt heel moeilijk.
Erger me aan de uitstekende glitter op m’n wijsvinger haha
Hoe lang zit je voor zoiets? Ziet er heel tof uit!
Naar aanleiding van het bericht van @Hattori_Hanzo de biap van Polkadots gekocht. Hij lakt in ieder geval heel fijn en de topcoat is super mooi glanzend. Heb mijn nagels niet in model gevijld haha, dat had ik even moeten doen. Ben benieuwd of hij goed blijft zitten.
Oh leuk! Lakt echt heel fijn he? Welk kleurtje heb je op?
Die glans
Waanzinnige combi!
Heel tof!
Kan ik dit ook thuis doen?
LOVE IT!