Oh, wist niet dat er een aparte was, ik zag gewoon een EU site en nam aan dat NL daar ook onder viel
Ik had eerder ook al in het verkooptopic gereageerd want heb interesse in gel nagellak maar ik weet toch niet zo goed waar ik moet beginnen
Wat is nu écht goede gel lak voor thuis? Is het een groot verschil met de salon? Ik heb nu bijna nooit nagellak op want ik haat het drogen, maar het lijkt me zo leuk! Ik vind de salon echter ook heeel duur (en ben nooit zo goed in afspraken maken) dus hoop een goede at-home kit te vinden. Welk merk raden jullie aan? En áls je naar de salon gaat, maakt het merk dan ook uit?
Ik heb ook heel lang getwijfeld, maar door goede verhalen van twee vriendinnen heb ik in december de Pink Gellac starterskit gekocht. Ik heb vanaf toen constant gelakte nagels gehad, dus dat zegt denk ik genoeg, haha.
Ik merk wel dat ik het de laatste twee maanden pas echt goed kan, nu blijft het ook echt 2-2,5 week mooi zitten, in het begin maar 1 week.
Mocht je voor Pink gaan, kies dan meteen voor die grootste lamp!
Je moet ook even merken welke lak goed werkt bij jou, het is eigenlijk net als huidverzorging. Wat bij mij perfect blijft zitten, kan bij een ander helemaal niets zijn. Ik heb mijn set ooit via marktplaats gekocht, er zijn heel wat mensen die eraan beginnen en de boel later weer verkopen. Ik kan je inderdaad wel aanraden om een grote lamp te kopen waar je hele hand in past. In mijn lamp passen mijn duimen er niet bij en dat is best onhandig. Dus ik zou ook nog wel eens een grotere lamp willen kopen.
Polkadots BIAP apricot en nagelolie van Catrice
( https://www.kruidvat.nl/catrice-magic-repair-nail-oil/p/5591496 )
Lakt jullie no wipe topcoat van carma cosmetics ook met gaatjes? Maakt niet of ik dik of dun lak. Nooit eerder gehad met die van Kiki.
Wilde een keer zo’n stempel proberen want dat ziet er zo makkelijk en mooi uit, dus heb m’n eerste french manicure gemaakt. Niet perfect, maar wel goed gelukt denk ik! Werkt echt heel makkelijk zo’n stempel!
Wat voor stempel bedoel je? En welke kleuren heb je gebruikt?
Bij Etos is Sally Hansen nagellak 1+1 gratis en ik heb me laten verleiden tot het kopen van wat potjes. Het lakt wat minder fijn dan die van Hema vind ik, maar de kleurtjes vind ik geniaal. Morgen bij daglicht kijk ik even of ik een foto kan maken.
Dankjewel!
Heb ook nog zulke sponsjes besteld
Daar kan je van die mooie ombre nagels mee maken
Dat wordt mn volgende uitdaging
Ik heb hier gewoon poetssponsjes voor gebruikt, werkte prima!
Met gewone nagellak of met gellak? Ik wil dit nu ook uitproberen, maar heb gisteren net nieuwe gellak aangebracht haha dus kan er eigenlijk wel weer even tegen.
Ik heb het nooit met gellak geprobeerd, alleen met gewone lak. Kun je gewone lak over gellak lakken?
Hm lijkt me ingewikkeld worden, haha.
Wow dat klinkt niet ok!
Het kan een combinatie van beiden zijn, maar de temperatuur hoort als alles is uitgehard geen rol meer te spelen volgens mij.
Je zou het nog eens bij een andere nailtech kunnen proberen, en dan ook uitleggen wat er nu is gebeurd. Als t goed is past zij haar prep en evt producten daarop aan en zou t moeten blijven zitten.
Je zou kunnen vragen of ze een rubber base als eerste laagje aan kunnen brengen, dit is bij veel van mijn vriendinnen met zwakke nagels wat het beste werkt en zo blijft hun lak 4 weken zitten.
Als je je biab eraf kunt peuteren klinkt het alsof hij niet hard genoeg was, want bij mijn biab kon ik er echt geen beweging in krijgen.
Mijn nagelstyliste gaf overigens ook niet allemaal disclaimers mee met wat je wel en niet mocht doen. Ze benadrukte vooral het gebruiken van een nagelriemolie voor het behoud van mooie nagels.
Zijn dit stickers of echt gelakt?