Bij lakwerk heb ik regelmatig moeders met kinderen gezien. Die kregen dan ook een lakje, geen gellak volgens mij idd. Gewoon doen, volgens mij is dat helemaal niets geks bij een salon☺️ leuk idee ook!
Wat een leuk idee zeg! Is vast wel mogelijk. Je zou zelfs kunnen overwegen om te vragen of ze wat nailart willen doen op een nagel ofzo.
Dank voor alle antwoorden! Dan ga ik binnenkort een afspraak boeken, lijkt me echt heel leuk.
@Marquez Jaaaa zoiets lijkt me tof! Haar nageltjes zijn natuurlijk klein en mij lukt het niet echt, maar zij kunnen er vast iets moois van maken.
Nee sorry, gelnagels! Kleur heette caribbean blue, maar denk dat dat de naam is dat het salon er aan gegeven heeft.
Die van kiki london is niet te vergelijken met biab van tgb. Heel ander product. Met die builder gel kun je extensies maken bijvoorbeeld.
Ik vind niks zo mooi en fijn als tgb.
Hema heeft deze kleur! Naam is Delfts blauw.
Hele vette kleur zeg!
Mijn pedicure heeft de prijzen verhoogd. Gewoon 75 euro inc gellak . En bij mij doet ze eigenlijk alleen gellak en eelt weghalen.
Weet iemand wat er gaande is bij Kiki London? Ik wilde zo’n lamp bestellen, maar hij was telkens uitverkocht en nu is de hele website uit de lucht. De Instagram gaat wel verder alsof er niets gebeurd is.
Dat is de engelse site. De nederlandse/benelux is verdwenen. Staat iets over dat ze binnenkort een nieuwe start maken maar is allemaal een beetje vaag.
@Maanzaad ze vulden ook al heel lang hun voorraad niet meer aan terwijl dat op de engelse wel gebeurde. Dus ofwel het wordt een soort van nieuwe look of er is meer aan de hand. Maar ik denk eerlijk gezegd dat laatste. Vooral omdat ze zelf helemaal niks zeggen en er ook niet echt een sale oid is geweest om van oude voorraad af te komen.
Edit: lijkt ook alsof ze ineens nog maar heel weinig volgers op insta hebben. Likes zijn ook best laag en reacties al helemaal. Op de laatste posts maar 2 reacties waarvan 1 van hunzelf
Vijlen! En nail repair, komt sneller goed dan je denkt
Hahaha ja dat kan ik me goed voorstellen
Jaaaa leuk! Blauw is zo’n zomerkleur