Ben benieuwd wat je ervan vindt! Op de een of andere manier denk ik dat het ruw aanvoelt omdat het poeder is, maar misschien is dit wel helemaal niet zo.
Als laatste stap moet je een topcoat gebruiken. Als het goed is gaat het dan glanzen
Dank je wel, moet dat merk echt eens nader gaan bekijken, tot nog toe gebruik ik vooral Pink Gellac, en heb 1 lakje van Neonails, ga me er even in verdiepen.
Ik overweeg dit al zo lang… ik krijg het met pink gellac gewoon niet lekker voor elkaar.
Wel het netjes lakken, maar niet dat het lang blijft zitten, en vervolgens is het een oorlog om het er af te krijgen. Veilen, weken weken weken weken en dan nog lijkt m’n nagel dunner en beschadigd
Dus ik hoor heeeul graag wat je er van vindt
Doonails/dip powder is gewoon acrylpoeder, zeker niet makkelijker te verwijderen dan gelnagellak!
Mooie kleur ook!
Ik heb nog nooit een lakje van pink gellac geprobeerd, dus kan ze ook niet goed vergelijken. Maar volgens mij - van wat ik online zie - is pink gellac ook gewoon super goed! Pink gellac en neonail hebben ook dezelfde prijscategorie.
Aah wat leuk!! Laat maar weten wat je er van vond als je hem hebt gebruikt!
Ik was begonnen met een startersset van Pink Gellac, inclusief lamp, en ben erg tevreden over het merk.
Maar er zijn nog meer goede merken inderdaad, vind dat Neonail toch weer hele andere kleuren heeft.
Bij mij is de biab altijd 1 gekleurde gel. Heb jij een losse base en een losse lak?
Hebben jullie ervaring met Neonail (deze)? Ik vind nagellak altijd zo mooi, maar merk dat ik het minder snel doe omdat t binnen no time chipt en ik dat gewoon irritant vind. Zou best zon gellak setje willen proberen thuis, maar ben benieuwd of dit veel verschil maakt.
Ik heb niet de startersset van Neonail maar wel een heleboel lakjes en die blijven echt heel goed zitten, ze hebben ook heel veel kleuren om uit te kiezen
Welke peel base heb je gebruikt dat je dit er zo strak af hebt gekregen? Bij mij werkt het bij die van PinkGellac niet zo mooi als op jouw foto helaas. Dus ben wel benieuwd wat jij gedaan hebt!
Ik gebruik de Peel Off Base van Layla. Ik dompel mijn vingers onder in warm water voor een paar minuten en verzadig mijn nagelriemen met olie voordat ik de lak eraf pel, dat werkt voor mij heel erg goed!
Dan kun je de gekleurde lak gewoon ergens af laten vijlen en opnieuw aan laten brengen. Wel zonde! (Van je tijd en geld)
Die van PG krijg ik er ook net zo netjes op, waar loop je tegenaan?
Edit: grapje, je bedoelt eraf. Dat gaat bij mij ook zo, haha!
Wat is het verschil tussen de twee lampen? Ik vond deze starterskit juist wel chill om uit te proberen omdat ie zo goedkoop was haha.
Heb jij die van PG weleens gecombineerd met een ander merk base coat? Ik heb alles van Neonails, maar een peel off lijkt me echt super fijn. Doe ik nu namelijk al te vaak, terwijl het gewone gellak is.
Ik heb dit startersetje ook net gekocht maar nog niet binnen. Investeren in “betere” spullen kan altijd nog als blijft dat ik dit echt wat vind en consequent blijf doen . Mocht je over een paar dagen nog twijfelen kan ik je wel een review geven.