Hebben jullie ervaring met Neonail (deze)? Ik vind nagellak altijd zo mooi, maar merk dat ik het minder snel doe omdat t binnen no time chipt en ik dat gewoon irritant vind. Zou best zon gellak setje willen proberen thuis, maar ben benieuwd of dit veel verschil maakt.
Ik heb niet de startersset van Neonail maar wel een heleboel lakjes en die blijven echt heel goed zitten, ze hebben ook heel veel kleuren om uit te kiezen
Welke peel base heb je gebruikt dat je dit er zo strak af hebt gekregen? Bij mij werkt het bij die van PinkGellac niet zo mooi als op jouw foto helaas. Dus ben wel benieuwd wat jij gedaan hebt!
Ik gebruik de Peel Off Base van Layla. Ik dompel mijn vingers onder in warm water voor een paar minuten en verzadig mijn nagelriemen met olie voordat ik de lak eraf pel, dat werkt voor mij heel erg goed!
Dan kun je de gekleurde lak gewoon ergens af laten vijlen en opnieuw aan laten brengen. Wel zonde! (Van je tijd en geld)
Die van PG krijg ik er ook net zo netjes op, waar loop je tegenaan?
Edit: grapje, je bedoelt eraf. Dat gaat bij mij ook zo, haha!
Wat is het verschil tussen de twee lampen? Ik vond deze starterskit juist wel chill om uit te proberen omdat ie zo goedkoop was haha.
Heb jij die van PG weleens gecombineerd met een ander merk base coat? Ik heb alles van Neonails, maar een peel off lijkt me echt super fijn. Doe ik nu namelijk al te vaak, terwijl het gewone gellak is.
Ik heb dit startersetje ook net gekocht maar nog niet binnen. Investeren in “betere” spullen kan altijd nog als blijft dat ik dit echt wat vind en consequent blijf doen . Mocht je over een paar dagen nog twijfelen kan ik je wel een review geven.
Nee, heb alles van Pink
Een review zou geweldig zijn, lief van je!
@Kwal Thanks voor de uitgebreide uitleg! Ik zag helaas geen startersetje zonder lamp en als je dan alles los gaat kopen ben je al gauw het dubbele kwijt. Maar een tientje extra voor zon action lamp is natuurlijk goed te doen
Als het goed is krijg ik deze week mijn nieuwe lamp binnen, als die werkt mag je mijn huidige lamp wel voor de verzendkosten hebben! En ik heb ook nog een base en een kleurtje van striplac (zo’n peel off versie). Ik ga dan vanaf minuut 1 eraan zitten haha, dus die gebruik ik verder niet.
Heeft iemand aanraders voor peel off basecoats voor onder gewone nagellak?
Of zouden die van Layla e.d. daar ook okay voor zijn?
Ik heb eigenlijk UNT ready for take off op het oog, maar die is niet zo makkelijk aan te komen hier dus wil nog even verder kijken.
Wat lief! Ik zit nog een beetje in dubio hoor of ik het ga aanschaffen, want ik moet eigl wat minder geld uitgeven. Maar als ik toch ben gezwicht (opzich grote kans) stuur ik je een pb!!
Is goed, laat maar weten!
Ik lees net dat ze bij de Kruidvat gellak (gaan?) verkopen. Het merk is My Laq, ik heb er nog nooit van gehoord maar ben er wel heel benieuwd naar!
Klopt, dat merk is alleen niet in alle filialen te koop
Heb het gekocht, ben benieuwd!
Heeft iemand tips voor ingescheurde nagelriemen? het doet echt pijn lol en komt best vaak voor bij mij
Goed in blijven smeren met olie of een serum. Dat voorkomt dat ze droog worden en scheuren. Liefst 2x per dag maar als ze echt droog zijn mag het ook vaker