Nee, heb alles van Pink
Een review zou geweldig zijn, lief van je!
@Kwal Thanks voor de uitgebreide uitleg! Ik zag helaas geen startersetje zonder lamp en als je dan alles los gaat kopen ben je al gauw het dubbele kwijt. Maar een tientje extra voor zon action lamp is natuurlijk goed te doen
Als het goed is krijg ik deze week mijn nieuwe lamp binnen, als die werkt mag je mijn huidige lamp wel voor de verzendkosten hebben! En ik heb ook nog een base en een kleurtje van striplac (zo’n peel off versie). Ik ga dan vanaf minuut 1 eraan zitten haha, dus die gebruik ik verder niet.
Heeft iemand aanraders voor peel off basecoats voor onder gewone nagellak?
Of zouden die van Layla e.d. daar ook okay voor zijn?
Ik heb eigenlijk UNT ready for take off op het oog, maar die is niet zo makkelijk aan te komen hier dus wil nog even verder kijken.
Wat lief! Ik zit nog een beetje in dubio hoor of ik het ga aanschaffen, want ik moet eigl wat minder geld uitgeven. Maar als ik toch ben gezwicht (opzich grote kans) stuur ik je een pb!!
Is goed, laat maar weten!
Ik lees net dat ze bij de Kruidvat gellak (gaan?) verkopen. Het merk is My Laq, ik heb er nog nooit van gehoord maar ben er wel heel benieuwd naar!
Klopt, dat merk is alleen niet in alle filialen te koop
Heb het gekocht, ben benieuwd!
Heeft iemand tips voor ingescheurde nagelriemen? het doet echt pijn lol en komt best vaak voor bij mij
Goed in blijven smeren met olie of een serum. Dat voorkomt dat ze droog worden en scheuren. Liefst 2x per dag maar als ze echt droog zijn mag het ook vaker
Mooi! En inderdaad wel een groot verschil tussen wat je vroeg en het eindresultaat.
Yes! Heb hem binnen en heb zelf nog extra kleurtjes gekocht, zo’n polijstblok en zo’n rol witte watjes. De lamp is niet zo krachtig dus je moet er rekening mee houden dat je er wat langer onder zit. Maar de lakjes lakken heel makkelijk en het wijst zichzelf. Als je het eens wil proberen om te kijken of het wat voor je is, net als ik, dan is dit echt een prima set!
Nadeel van gellak. Dit zit er al 2.5 week goed op, met uitgroei. Maar eigenlijk wil ik een ander kleurtje.
Mooie kleur!
Haha ja heel herkenbaar
Ik heb nu dit maar met 7 weken uitgroei. Zo blij dat ik volgende week weer een nieuw lakkie krijg al ben ik dit eigenlijk nog niet beu.
Update over Doonails! Voor de eerste keer vind ik het aardig goed gelukt.
Zo krijg je het binnen:
Dit is de laag met basispoeder:
Twee lagen kleurpoeder ( hier moest ik nog oneffenheden wegvijlen)
En het eindresultaat met twee laagjes topcoat:
Heb hier en daar wat plekjes gemist aan de zijkanten van mn nagel (door slecht licht kon ik het bij mn linkerhand minder goed zien hahaha) volgende keer gewoon extra goed opletten. En ik had hier en daar iets dichterbij mn nagelriem mogen komen.
Nu kijken hoe lang het blijft zitten.
Kleurtje is Lazy Flamingo.
Ik heb die van UNT, maar ik heb geluk als de nagellak een dag blijft zitten. Vallen altijd spontaan “nagels” af. Zou hem daarom niet aanraden. Misschien als je alleen een avondje glitters op wil ofzo.