Mooi! Is dat 177???
Ik zou zeeeker je handen korter onder de lamp houden! Niet langer dan 60 s per laag, basecoat en kleuren zouden volgens mij prima 30-45 s onder de lamp kunnen.
Mooi! Is dat 177???
Ik zou zeeeker je handen korter onder de lamp houden! Niet langer dan 60 s per laag, basecoat en kleuren zouden volgens mij prima 30-45 s onder de lamp kunnen.
Thanks, ga ik proberen!
En het is idd die van jou
Wat leuk, staat je heel mooi!
Ik volg de instructies van de lak! Dus dat verschilt per merk.
HeB vandaag deze bij de muller gekocht ben heel benieuwd. Beetje jammer dat nagels nu kort zijn en ik ze even wil later groeien.
Bij mijn salon houden ze 3 tot 4 weken aan.
Ik boekte eerst ter plekke direct een nieuwe afspraak want een populaire salon loopt inderdaad snel vol en daarna heb ik door gepland tot aan de kerst.
Ik ga elke maand, vaker kost me echt teveel tijd en geld.
Ik ga in principe om de 4 weken maar het is me laatst 5 weken gelukt omdat het qua afspraak echt niet lukte
Als je tevreden bent met je styliste zou ik het maar gewoon proberen en dan meteen maandelijks gaan inplannen
In de zomer kan ik soms amper 3 weken omdat je nagels dan sneller groeien, in de winter 4
Ja, of een extra laagje of twee, zodat het compleet dekkend is, denk dat dat ook nog wel een verschil kan maken @anon69373215
Voor de mensen die nog wel eens twijfelen over gellak stickers: ik heb vandaag een setje verwijderd die er ruim 3 weken op zat. De enige reden dat ze eraf moesten is omdat ik echt té veel uitgroei had.
Ik ben echt enorme fan, omdat met gellak ook wel gek wordt van het verwijderen en dat is hierbij superhandig. Dus mn nagels blijven ook beter en sterker.
Ik heb ook gewonen stickers en die blijven ergens tussen 1-2 weken tot nu toe, echt veel minder fijn.
Hoe zijn je nagels achteraf? Valt het mee qua beschadigingen?
Welke gellak stickers zijn dat?
De laatste maanden bleven m’n nagels met BIAB echt 4 weken goed zitten.
En nu na een week hier en daar afgebrokkeld, de keer ervoor ook (na 2 weken).
Zou dat kunnen komen door veel minder dadi olie te smeren? Lijkt zo’n banale verandering, maar dat (en het warme weer) is het enige wat veranderd is.
Ja dat kan. Olie houdt je nagels soepel dus als je eerst meer smeerde en nu ineens minder kan het zijn dat je nagels brozer zijn en de gel dus sneller brokkelt
Dan maar terug smeren, net een nieuw flesje binnen .
Hou m’n nagels al een week zonder iets op en smeer zoveel als ik kan. Vrees dat m’n nagelplaat hier en daar een beetje beschadigd is van het losgekomen product