Welke gellak stickers zijn dat?
De laatste maanden bleven m’n nagels met BIAB echt 4 weken goed zitten.
En nu na een week hier en daar afgebrokkeld, de keer ervoor ook (na 2 weken).
Zou dat kunnen komen door veel minder dadi olie te smeren? Lijkt zo’n banale verandering, maar dat (en het warme weer) is het enige wat veranderd is.
Ja dat kan. Olie houdt je nagels soepel dus als je eerst meer smeerde en nu ineens minder kan het zijn dat je nagels brozer zijn en de gel dus sneller brokkelt
Dan maar terug smeren, net een nieuw flesje binnen .
Hou m’n nagels al een week zonder iets op en smeer zoveel als ik kan. Vrees dat m’n nagelplaat hier en daar een beetje beschadigd is van het losgekomen product
Ja gewoon geen beschadigingen eigenlijk. Mn nagels zijn beter dan met gellak, want daar ben ik altijd eeuwen aan het weken of pulken (en dus beschadigen😅) heb nu weer eens gellak, kijken of het bevalt.
@Viktor dit was blitsbee. Wacht, gezien het toch een show je nagels is, heb gisteren ook een foto gemaakt. Heb nu gekocht bij gellakstickers.nl, maar die nog niet getest.
In blur want vind het toch een beetje spannend, deel nooit foto’s. Dit is 3 weken + 3 dagen, met 1x bijgevijld omdat m’n nagels echt te lang werden naar mijn zin.
En nieuwe nagels
Zie al meteen wat schoonheidsfoutjes in mn gellak zitten blegh.
Ps. Zo enthousiast ik ben over de stickers op m’n handen, zo verschrikkelijk ia het voor voeten. Mijn teennagels zijn hier echt niet geschikt voor haha.
Ok, dit was mijn spreekbeurt sorry voor de lange post
Wat leuk! En waarom was het niet geschikt voor je teennagels? Dat zou ik wel willem proberen.
Het ligt bij mij echt aan de vorm: mijn teennagels zijn klein en heel rond. En ze liggen een beetje in m’n tenen, met afgeronde hoeken. Dus dat bijvijlen van de sticker was bij mij eigenlijk niet te doen, omdat bij de juiste hoek mijn teen in de weg zat. Klinkt dit logisch?
Als je nagels meer op teen zit en wat vierkanter is, lukt het miss wel.
Je hoeft met die stickers dus ook niet je nagelbed te vijlen vooraf als ik het goed lees. Ik heb het idee dat dit i.c.m. het afhalen voor beschadigde nagels zorgt. Ik ben hier toch wel benieuwd naar. Ik heb wel vrij smalle nagels alleen dus ben wel bang dat de stickers dan te breed zijn en niet goed gaan zitten.
Ik ruw ze wel een beetje op, maar hoeft niet denk ik.
Heb zelf ook wel kleine handen en smalle nagels, maar ze hebben best wat verschillende maten in zo’n setje zitten en ik gebruik bijv niet eens de smalste.
Miss eerst gewone stickers bestellen om te testen? Die zijn iets goedkoper.
Ik ben al een tijdje heel benieuwd naar dit soort stickers! Ben toch altijd wel lang bezig met gel nagellak en dit is denk ik wel een stuk sneller ook in het aanbrengen, of lijkt dat maar zo? Ga het denk ik gewoon een keer proberen.
Vind je blauwe manicure nu ook erg leuk, mooie kleur!
Ja je uitleg klinkt logisch! Ik ga het gewoon een keer proberen.
Ik wil over gaan op biab ipv gellak omdat mijn nagels af blijven breken. Gellak blijft bij mij ook altijd maar max 1 a 2 weken zitten omdat mijn eigen nagels zo dun zijn en continu breken of buigen. Nu zag ik deze starterset voor Biab. Heeft iemand ervaring met deze set en is het een aanrader? Of weten jullie misschien andere aanraders? Deze set is 45 euro wat ik nog wel schappelijk vind om het mee te gaan proberen.
Cool!! Heb je dat zelf gedaan?
Dankje!Nee niet zelf gedaan.
Update! Het zit er nu een week op en het zit nog goed.
Ga het er nu afhalen, omdat mn nagels ineens heel snel groeien en ik ze graag wil vijlen, maar ik ben echt heel tevreden.
Oeh ziet er goed uit. Kan je ze niet bijveilen met de lak (noem je het lak?) er nog op?
Niet geprobeerd! Het is helemaal uitgehard poeder. Geen idee of er dan barsten inkomen.