Hele set:
En gellak op je huid/nagelriemen kan uiteindelijk zelfs leiden tot een allergie voor gellak dus pas daar ook mee op @Flerken
Als je het lastig vindt om langs je nagelriemen te lakken zou je daar een klein nailart kwastje voor kunnen gebruiken. Dan heb je wat meer controle ipv met een normaal kwastje
Oh echt? Dat wist ik niet.
Ik ga inderdaad een klein kwastje aanschaffen. Ik vind de normale kwasten in het potje altijd best wel heel grof. Ik oefen het al lang hoor, maar heb/krijg er gewoon geen handigheid in helaas. Misschien dat een nail art kwastje gaat helpen.
Boeit het kwastje nog qua merk? Of kun je gewoon een goedkope kopen en maakt het niet uit? De nagel dingen van PG vind ik altijd best duur, maargoed als het echt beter is, koop ik het wel
Ja veel mensen weten dat niet maar gel, acryl, gellak en zelfs de dispersielaag kunnen bij aanraking met de huid voor allergieën zorgen. Daarom is het belangrijk om zo netjes mogelijk te werken en als je toch perongeluk op je huid morst het meteen weg te vegen voordat je het uithardt onder de lamp. En mocht je een wipe topcoat gebruiken die na het uitharden plakkerig is en dus afgeveegd moet worden met cleanser dan is het belangrijk om echt genoeg cleanser te gebruiken zodat de dispersie/die plakkerige laag volledig wordt weggeveegd.
Het is ook heel lastig om met zo’n groot kwastje dichtbij je nagelriemen te lakken. En al helemaal met je niet dominante hand. Maar ik denk dat een fijner kwastje daar echt wel bij gaat helpen. Zeker aangezien je dan ook gewoon minder lak op het kwastje zelf kunt opnemen.
Qua merk maakt het echt niet zoveel uit hoor. Ik heb zelf goedkopere kwastjes van bijvoorbeeld Ali maar ook dure. Zolang de haartjes niet te lang, te stug of te dun zijn kom je al een heel eind. Hoe dik je het kwastje wil is een kwestie van wat je zelf prettig vindt. Hoe dunner hoe secuurder maar des te langzamer dat je ermee kunt werken natuurlijk.
Hier hebben ze goedkopere sets en losse kwastjes:
Mocht je een toegankelijker alternatief zoeken dan zou je zelfs kunnen beginnen met een dun eyelinerkwastje. Niet zo’n platte, schuine, maar een rond zoals deze bijvoorbeeld
Door het puntige zal je zien dat je al veel makkelijker langs je nagelriemen kunt komen dan met het normale lakkwastje
Woaw de kleur staat je super mooi en heel netjes gelakt!! Je hebt ook een mooi nagelbed. En ik moest er zelf ook aan wennen inderdaad. Maar heb nu een nude kleurtje op en mis nu juist toch weer een leuk kleurtje haha
Ik denk het wel! Zit nu te denken aan fel rood, maar even kijken waar ik zin in heb de dag dat in ze ga doen hehe
Barbieroze? Lief lakje!
Vraagje, kan je ook gewoon basecoat gellak doen en dan meteen topcoat?
Afhalen is momenteel echt een te grote taak en dacht als t niet zo zichtbaar is kan ik er ff langer mee door.
Ja kan zeker. Ik doe dan zelf voor de zekerheid wel 2 laagjes topcoat voor extra stevigheid maar misschien is dat niets eens nodig
Je kunt voor stevigheid beter twee laagjes basecoat dan twee laagjes topcoat gebruiken! Maar kan prima idd, ook als je maar één laagje elk gebruikt.
- verkocht -
Ik heb al 2 kleuren uit de collectie en woon in BE dus de verzendkosten zijn waarschijnlijk iets hoger maar anders had ik hem graag overgenomen! De lotus lila is echt mijn favo kleur momenteel
Ja de kleuren zijn echt prachtig!
Heb er gelukkig iemand op het forum blij mee kunnen maken.
Ik heb vaak dat m’n nagel een beetje los laat bij de tip. Een soort schilfertje, waar lucht onder zit. Wat los zit trek ik er dan af. Hoe bereiden jullie je nagel dan voor op gel? Die plekjes echt helemaal wegvijlen / knippen? Want ik neem aan dat de kans op lifting groter wordt als ik het laat zitten…