Nagellak #2

Hele mooie kleur @Scribo

Ik heb van de week een lamp en lakjes van Yinger binnengekregen en heb wat geoefend. Dit is met kwastjes van Ali, betere komen nog binnen:

En net m’n nagels voor het eerst gedaan:

11 likes

Ballet Charm van Kiki London

39 likes

Jij hebt echt zulke mooie nagels :heart_eyes:

1 like

Iemand die deze lamp ook heeft van Aliexpress? Zo ja, is het wat? En past er echt een hele hand incl. duim in?

Ik heb de sunx5plus van ali. Die is 80 watt en 36 leds als ik t goed heb. Doet t prima, handige knopjes met tijden, springt vanzelf aan als je hand erin gaat en heeft een low heat setting. Mm hand past er heel ruim in incl. duim. Donkere kleuren harden ook gewoon goed uit. Hij heeft wel een heel kort kabeltje en dat is niet zo handig.

2 likes

3 laagjes, wel met een nude rubber base coat als basis.

1 like

Ik was een beetje ongeduldig en als ik ongeduldig ben doe ik altijd te dik en dan loopt het in m’n nagelriemen…
zal er dus wel niet al te lang mee doen.
Ik heb ze ook niet netjes gevijld maar daar had ik geen zin in.
Jammer dat m’n nagels een beetje wijd uitlopen als ze lang zijn en als ik de hoekjes eraf vijl worden ze te breekbaar…

Deze lakjes heb ik gebruikt, van elk 1 laag. M’n potje buildergel is een beetje vies want die heeft een keer gelekt in m’n tasje oeps

16 likes

Ik heb dat ook met wijd uitlopende nagels!! Zo jammer inderdaad :pensive:

Inclusief koude handen

23 likes

Plakkers van shein, ik mis de nagelsalons :broken_heart:

13 likes

Ik ben echt ZO blij dat ik met gellak begonnen ben. Heb m’n lak al twee weken erop (en zwaar mishandeld met vijlen en polijsten tijdens het goudsmeden) en ik heb alleen uitgroei:

En oké, m’n nagelriemen hebben wat liefde nodig haha.

29 likes

PG lipstick red, echt de perfecte rood imo

34 likes

Perzikkleur van kiko

15 likes

Ik zal nog een keer m’n nagels lakken :sob:

4 likes

Wel een mooie kleur!

1 like

GELLAK!!! Ik zweer het, het maakt je leven zoveel leuker :joy:

4 likes

Zodra ik m’n rijles bij elkaar gespaard heb ga ik investeren in een set :new_moon_with_face: zal ook wel weer rond Black Friday zijn :’)

1 like

Dit is mijn heilige graal. Zonder grappen binnen 1 minuut droog en echt droog droog. Perfect voor nail art-fratsen ook.

2 likes

7 likes

Droogt het je nagels niet extreem uit?

Gebruik het nu twee maanden wekelijks en nergens last van

1 like