PG lipstick red, echt de perfecte rood imo
Wel een mooie kleur!
GELLAK!!! Ik zweer het, het maakt je leven zoveel leuker
Zodra ik m’n rijles bij elkaar gespaard heb ga ik investeren in een set zal ook wel weer rond Black Friday zijn :’)
Dit is mijn heilige graal. Zonder grappen binnen 1 minuut droog en echt droog droog. Perfect voor nail art-fratsen ook.
Droogt het je nagels niet extreem uit?
Gebruik het nu twee maanden wekelijks en nergens last van
super omw naar douglas om ditt te bestellen
edit: gvd outt of stock
Heyyy is dit zoeva of anny??
Edit: zoya
Anny haha
Haha ik herkende 'm nog! Kan het zijn dat ie te lang open is? Of ben je gewoon net als ik te ongeduldig met nagellak? Hopelijk helpt een topcoat grrr, maar anders inderdaad gellak. Ik doe ze meestal ook zelf daarom deed ik al m’n nagellak uiteindelijk ook maar weg
Ben door jullie enthousiast geworden over KikiLondon
Gisteren startersset bij PG besteld probeer hem nog te annuleren hahaha
Ik heb zo’n 3 jaar geleden ook allemaal PG besteld, maar het laatste jaar blijft het voor geen meter meer zitten. Nu twijfelt ik door jullie of ik niet toch kikilondon moet proberen . Ik las alleen op hun site dat de lamp minstens 32 (? uit m’n hoofd, kan een iets ander getal zijn) watt moet zijn en de PG lamp die ik heb is maar 9 watt, dus dan zou ik ook meteen een nieuwe lamp aan moeten schaffen.
Iemand ervaring met het gebruiken van die kleine vierkante PG lamp met kikilondon lakjes?
Om de keuze voor de twijfelaars nog even moeilijker te maken haha, ik heb sinds kort een set van yinger en ik ben echt fan
Super snel en makkelijk, blijft lang zitten en gaat ook makkelijk eraf!
Enige puntje is dat me opvalt dat de kleurtjes een beetje verschillen qua dikte, maar dat is een kwestie van netjes lakken (vooral bij de dunne lakjes). Aanrader dus!
Ik heb nu Yinger en Kiki London en vind ze allebei heel fijn lakken!
Ik ben nog aan het wachten op een bestelling van CandyCoat en van VenaLisa van Ali, ben benieuwd hoe die zijn.
Ik zie dat op de site van Meanails een potje 15 euro kost, bij bol verkopen ze sets van 6 lakjes Meanails voor 25 euro!
Edit: wel met minder inhoud, volgens mij 7,5 ml
Edit 2: Laat maar deze sets staan ook op de site van Meanails voor iets minder geld.
Ik had nog een bon van bol:
En er komen dus nog een stuk of 20 lakjes binnen. Nu mag ik niks meer kopen.