Hoelang blijft gellak eigenlijk goed?
Ik heb aardig wat flesjes (kuch80kuch) maar vraag me eigenlijk af hoelang ze goed blijven. Bewaar ze wel altijd koel en donker.
Kregen jullie kikilondon snel binnen?
Ja heel snel
@WhereTheLightIs @Cactusje @Hattori_Hanzo
Het lag absoluut aan de base- en topcoat van Pink Gellac. Kiki London gebruikt en wou het er toch afhalen want lelijk gelakt , nouuu ik heb dagen met restjes gelopen. Muurvast. Top dus
Bij mij is het ook 14 dagen perfect blijven zitten met Kiki base & top
Als ik gellak eraf haal zijn mijn nagels vooral droog. Met nagelolie en handcreme wordt dat snel minder. Ik heb van mezelf al dunne nagels, dus ik ruw nooit op voor het lakken en ik vijl de lak ook niet af. Echt alleen de gloss eraf. Hoe heb je de lak verwijderd?
Haha ja dat heb ik ook altijd gehad met PG! Dan ging ik in bad en sprong de lak er zo af, net een kunstnagel. Kiki rubber base en top is bij mij bijna 2 weken blijven zitten (dus ook zonder buffen) en de base/top van sensationnail bleef ook altijd zitten tot ik het eraf haalde. Vind de base en top van PG bagger.
Ik heb hetzelfde probleem met PG. Het laat snel los en ik kan het er zo af trekken. Dus nu wil ik ook de base en top van kiki kopen. Maar de rubberbase is dan een aanrader? En dan ook nog een primer eronder?
Ik vind de rubberbase van Kiki dus helemaal niet zo fijn omdat mijn nagels zo flexibel blijven, en dus breken .
Alleen in combinatie met mijn pg base vind ik hem fijn haha
De normale base van PG ben ik ook geen fan van maar de rubberbase werkt wel goed bij mij.
Kiki London was idd heeeel snel binnen

Heb de kleur black frost gebruikt. Vind de rubber topcoat echt naar autobanden ruiken

En oja gelijk een nieuwe lamp besteld want deze is maar 36w dus drogen duurde heel lang
Gebruik je hieronder ook een base coat? Lees overal op internet dat het niet nodig is.
Nee! Hoeft inderdaad niet; ik lak de volledige nagel dun met de biab, doe ik 10 sec in de lamp en daarna verdeel ik een grotere druppel over de nagel.
Welke lamp gebruiken jullie? Ik heb een lamp van sensationail, maar die is maar 7 watt kwam ik net achter. Gellak laat ook na 1 a 1,5 al weer los.
Welke topcoat gebruik jij? Of helemaal niks?