Nagellak #2

Ik vind dit grappiger dan zou moeten :sweat_smile:

3 likes

Galaxy Girl van Orly
Het is een oudje (2010), maar hij is nog steeds zo mooi.

13 likes

Oohh echt een trip down memory lane dit. Ik had bijna al die lakjes van Orly uit die lijn toen, zo mooi. Helemaal via Ebay besteld geloof ik

3 likes

Moet bij dit merk altijd hier aan denken:

afbeelding

17 likes

Eindelijk tijd gehad om ze even te lakken (en m’n nagels meteen maar kortgewiekt). Kiki London Vintage White (WT04) :smiling_face_with_three_hearts:

36 likes

Gebruikt iemand hier toevallig de lamp van Sensationail met lakjes (of base- en topcoat) van Kiki London? Werkt dat?
Er wordt minimaal 48 watt aangeraden door Kiki London, terwijl mijn lamp maar 7 watt is volgens mij. Heb er geen verstand van, maar snap eigenlijk niet hoe daar zo’n groot verschil in kan zitten.
Ook de lamp van Pink zou dan niet genoeg zijn.

Ja ik gebruik de rubber basecoat van kiki met m’n sensationail lamp. ‘Pro 3060 LED’ heet de mijne. Gaat altijd prima eigenlijk? Laat ‘m er wel 1 min in.

2 likes

Deze is mooi! Dekt hij wel redelijk?

1 like

Ja! Twee laagjes was waarschijnlijk al goed geweest, maar heb er drie gedaan omdat ik hem dan net wat mooier vind. Vond hem verbazend goed dekken!

1 like

Ik weet welke kleur ik de volgende keer ga bestellen. Echt heel mooi!

1 like

Vandaag kreeg ik Just Lavish en Baby Boy van Kiki London binnen, gelijk Just Lavish uitgeprobeerd! Excuus voor de droge nagelriemsituatie :sweat_smile:

34 likes

Heeft iemand deze kleur? Ik heb m nieuw en net gelakt maar vind m zo lelijk staan. Net leverworst kleur bah :nauseated_face:

Nude is zó lastig! Als je de goede kleur hebt staat het heel chique, anders inderdaad viezig :sweat_smile:

2 likes

Ja haha. Moet zeggen dat PG ook altijd erg slecht is in goede foto’s maken, dus in het echt vind ik m donkerder en rozer dan op deze foto maar nog steeds leverworst😅

Heb alleen m’n linkerhand gedaan, had geen zin om rechts ook af te halen dus nu zien m’n nagels er echt niet uit haha.

1 like

Heb je ook al op insta gekeken? Daar staan foto’s van anderen die PG taggen, krijg je veel beter beeld bij de kleur.

1 like

Had wel gegoogled en toen dacht ik ja mooi kleur. Helaas :joy:

En deze gezien:

Hier vind ik m mooi en zacht.

34 likes

Ik was vroeger echt goed in mijn nagels lakken en doen. Heb zelfs een certificaat voor gel nagels lakken maar in 2020 en nu 21 blijkt toch echt dat ik het ben verleerd.

5 likes

Heeft het zin om aan Kiki London te beginnen als Sensationail niet blijft zitten? Gewone nagellak chipt al als ik er naar kijk pfff ben het echt zat. Wil gewoon dat mijn nagellak een weekje mooi blijft zitten!

Prachtig :heart_eyes: