Ik deed mijn elite99 altijd maar 1 minuut onder de lamp. Tegenwoordig 2 minuten en het blijft zoveel beter zitten. Zonder losse hoekjes e.d.
Dus nu verwacht ik dat ik 3 weken groen op mijn nagels heb.
BellaOggi Harmony
Ik heb echt zin om nieuwe lakjes te kopen, hebben jullie favoriete paarse tinten? (Ik gebruik normale nagellak, geen gel!)
Mooie kleur!
Ik zit te azen op de Zoya natural 4 collectie. Zulke mooie paarse kleuren, maar helaas moeilijk te krijgen.
Prachtige kleur deze! Ik heb een lila lakje van Essie waar ik heel tevreden over ben
Tough tuesday volgens mij, maar ik zoek het nog even op als ik thuis ben!
Ik gebruik de beide ! Ik weet dat nagels niet kunnen ‘ademen’ en als je het goed doet dat je nagels niet zouden mogen beschadigen maar ik mag nog zo goed afweken, na gellak lijken ze veel slapper te zijn dus ik gebruik het nooit lang na elkaar en gebruik vaker gewone lakjes
. Dan kan je ook sneller van kleurtje wisselen
.
Mijn favorieten zijn wel OPI, heb allerlei merken in mn collectie maar OPI blijft toch het beste zitten op mijn nagels. Ik draag wel zelf zelden paars maar is OPI Ink niet zo’n paarsige tint?
Ik lak mijn nagels normaliter alleen op zondag, maar ik had zo’n zin in paars dat ik dit lakje wat ik gisteren kocht (weinig keuze aan paarse nagellak bij de drogist, boeoe!) niet langer wilde laten liggen:
Pupa 023
Prachtige kleur dit!
Wat zijn de beste drogisterij merken? Ik wil enkele oude lakjes vervangen
Ik vind bijna elk merk goed wanneer het op gekleurde nagellak neerkomt. Het Italiaanse merk Mesauda en Rimmel zijn denk ik mijn favorieten, voor het kwastje, de smeerbaarheid en pigmentatie van de lakken. Ik vind dat Catrice vaak mooie neutrale kleuren in het assortiment heeft. Duurdere merken zoals Essie vind ik eigenlijk alleen de moeite waard voor de bijzonderdere kleuren, ik merk persoonlijk totaal geen verschil in kwaliteit.
Wat voor mij het grootste verschil maakt zijn base- en topcoat. Ik gebruik de Extreme Last basecoat en de Better Than Gel topcoat van essence, en als ik mijn lak na een week van mijn nagels haal, heb ik meestal alleen wat tipwear op mijn rechterwijs- en middelvinger, ongeacht de kleur die ik ertussen heb gesandwitcht!
@sjem, dankje! Ik wilde eigenlijk een koelere, diepere paars, meer richting blauw, maar die lijkt niet te bestaan, argh!
Wow, nice kleur en vorm! Soort van langwerpig maar ook rond
Dankje voor de uitgebreide uitleg!
Wauw, mooie kleur!
Ik stel de vraag maar even hier, past het beste denk ik. hebben jullie wellicht tips voor nagellak remover die niet super erg overheersend stinkt? (heb nu die van etos maar die is echt super sterk)
Ik heb zo’n bakje met watjes waarin al vloeistof zit van de Hema. Werkt wel fijn en stinkt niet, maar als je veel donkerrood of glitter draagt wordt het wel een smeerboel met afhalen.
Oeeee klinkt goed! Zijn die specifiek ook aceton vrij of dat niet?
Zit je ook niet meer te klungelen met de fles en watjes lijkt me wel handig! Zag net ook op de Kruidvat site dat ze zoiets hebben.
Vind rood sowieso vaak een smeer boel worden.
Ja ik geloof van wel. Maar volgens mij zijn ze van Etos en Kruidvat precies hetzelfde hoor. Het voelt een beetje vettig aan wel, maar dat vind ik zelf helemaal niet erg. Ik moet wel zeggen dat ik meestal gewoon 2 laagjes nagellak draag en dan klaar, dus denk dat als je base en top er nog bij hebt dat je wel wat langer moet boenen (maar ook dan vind ik het prima spul)