Is het gewone nagellak, zo ja welke kleur? 
Die nagelriem olie is echt fijn he
Nope, gellak van Pink.
Jaa, ik zag hem op een foto van @Karl_Lagerfeld, en heb hem toen ook gekocht haha. Heel fijn!
Welke?
Neutral Lavender
Welk lakje is dit? Echt heel mooi 
Deze is Essence shine last & go 71 sweet dreams.
Één van de goedkoopste lakjes en dekkend in 2 lagen 
M’n nagels waren zo lelijk geworden. Dus nu met een BIAB zodat ze weer wat mooier en langer kunnen groeien. Incl lekker minimalistische nailart.
Zo verliefd op deze kleur dat ik hem meteen heb besteld!!
Mooi!! Heb je easy build op eronder?
Hmmm weet niet of het dat is. Ik gebruik builder gel van vena lisa of rosalind volgens mij. Deze heb ik geleend van een vriendin. Hij is heeeel dik. Dikker dan stroop nog.
Daarover heen zit 1 laagje Beau van CND en daarop topcoat
Ik heb niks om te laten zien, maar wel een vraag over nagels, dat kan vast ook hier.
Ik ben aan het stoppen met nagelbijten en dat gaat al een tijdje goed. Hierdoor besteed ik ook meer aandacht aan m’n nagels en mijn nagelriemen groeien echt ver door op mijn nagels. Nu wil ik ze graag beter verzorgen en terug duwen. Bij de Etos heb ik een bokkenpootje gekocht waar zo’n rubberachtig puntje aan zit, dat werkt alleen voor geen meter omdat het te flexibel is. Doe ik iets verkeerd of is dat een bekend probleem? En ik zocht ook naar houten bokkenpootjes, maar die kan ik nergens vinden, dus waarschijnlijk kijk ik verkeerd. Wat zijn jullie tips en tricks voor nagelriemen?
Misschien kan je eerst je handen even weken voor je je nagelriemen wilt terugduwen. De huid is dan wat zachter en dan gaat het makkelijker en doet het geen pijn.
Je kan eventueel ook een cuticle remover gebruiken, dat helpt zeker ook 
Ik gebruik wel al nagelriemolie. Het probleem is ook niet dat het pijn doet, maar dat het gewoon ‘over’ mijn nagelriem heen gaat ipv het terug duwen, zo strak zit het op mijn nagel (op de ergste vinger zit het over ongeveer een kwart van mijn nagel heen). Misschien is cuticle remover daar dan wel een oplossing voor ja, dankje!
Ik heb houten stokjes van Essence! Kost echt niks