Nagellak #2

Ik maak ook elke keer de fout om twee handen tegelijk te wrappen met folie, dan toch verveeld te raken in de wachttijd en met mn neus op mn telefoon probeer te typen/scrollen. Of met mn knokkels. Heeft al leuke appberichten opgeleverd.

4 likes

Ik ben zo jaloers op jullie lange nagelbed (noem je dat zo?)
Ik heb vroeger zo lang mijn nagels gebeten dat dat echt heel kort is, best lelijk…:frowning:

1 like

Ik vind dit juist een hele mooie, chique lengte

7 likes

Ik ook!

Daarna natuurlijk wel nieuwe nagels gedaan want blote nagels vind ik echt de hel

Ohja m’n middelvinger is een beetje vies omdat er nog een randje basecoat zit die geen topcoat heeft gehad waar nog pluisjes op plakken
Moet ik even doen met een watje en alcohol

Edit: gelijk gedaan en nieuwe foto gemaakt

12 likes

Echt waar? Dan groeit de grens naar achteren ofzo? Ga me eens inlezen.

1 like

Groen met een subtiele glitter. Lakje van elite 99

20 likes

Mooie kleur en vorm!

Boven is linkerhand, onder is rechterhand

25 likes

Ik deed mijn elite99 altijd maar 1 minuut onder de lamp. Tegenwoordig 2 minuten en het blijft zoveel beter zitten. Zonder losse hoekjes e.d.
Dus nu verwacht ik dat ik 3 weken groen op mijn nagels heb.

1 like

BellaOggi Harmony

Ik heb echt zin om nieuwe lakjes te kopen, hebben jullie favoriete paarse tinten? (Ik gebruik normale nagellak, geen gel!)

38 likes

Mooie kleur!
Ik zit te azen op de Zoya natural 4 collectie. Zulke mooie paarse kleuren, maar helaas moeilijk te krijgen.

1 like

Prachtige kleur deze! Ik heb een lila lakje van Essie waar ik heel tevreden over ben

1 like

Tough tuesday volgens mij, maar ik zoek het nog even op als ik thuis ben!

1 like

Ik gebruik de beide :grin:! Ik weet dat nagels niet kunnen ‘ademen’ en als je het goed doet dat je nagels niet zouden mogen beschadigen maar ik mag nog zo goed afweken, na gellak lijken ze veel slapper te zijn dus ik gebruik het nooit lang na elkaar en gebruik vaker gewone lakjes :grin:. Dan kan je ook sneller van kleurtje wisselen :innocent:.
Mijn favorieten zijn wel OPI, heb allerlei merken in mn collectie maar OPI blijft toch het beste zitten op mijn nagels. Ik draag wel zelf zelden paars maar is OPI Ink niet zo’n paarsige tint?

1 like

@midheavenmoon Het is inderdaad tough tuesday!

1 like

17 likes

24 likes

Ik lak mijn nagels normaliter alleen op zondag, maar ik had zo’n zin in paars dat ik dit lakje wat ik gisteren kocht (weinig keuze aan paarse nagellak bij de drogist, boeoe!) niet langer wilde laten liggen:

Pupa 023

59 likes

Prachtige kleur dit!

1 like