Nagellak #2

Hoi! Als je alles in één keer wil aanschaffen zou ik voor een starterset van Kiki London gaan. Pink gellac heeft op zich wel fijne kleuren, maar ik vind hun basecoat en lamp niet echt geweldig. Kiki daarentegen heeft een hele fijne (en sterkere) lamp en de basecoat en de lak blijft met hun top- en basecoat veel langer zitten dan Pink.

3 likes

Ik heb zelf een set van yinger en ben super tevreden! Blijft lang zitten en gaat makkelijk eraf

1 like

Zelf ook hier de lamp van Kiki.

Lakjes heb ik momenteel van
Kiki
Pink
En Carma

En tevreden erover

1 like

Hahaha het was donker, dacht dat ik een donkerblauwe kleur gepakt had

25 likes

Dit was mijn favoriete kleur - op zwart na - bij de nagelsalon. Heeft iemand dé gouden tip voor een gewoon lakje, geen gellak, in deze tint?

19 likes

Wow tof! Welke is dit?

Neutral lavender van pink gellak?

Lilacism van Essie misschien? Hier een grote favoriet!

Dat zou inderdaad wel een optie kunnen zijn, Thanks!

Ik heb deze uit een verpakking met 3 tinten paars van de action. Kwaliteit is verassend goed

1 like

Venalisa! Kleur weet ik zo snel niet

1 like

Hij doet mij denken aan A Fiori van Cirque Colors, is wel een iets andere tint maar wel een mooie kleur.

1 like

17 likes

Heb een nieuw kleurtje binnen gekregen, donkerblauw. Vind de koele ondertoon mooi, grijzig ofzo maar wel duidelijk donkerblauw. Beetje lastig op de foto te krijgen

59 likes

Zijn dit je echte nagels?

Prachtige kleur en nagelvorm!
Is dit gellak of normale nagellak? In geval van het laatste, zou je willen delen welke?

Ja eigen nagels. Sinds maanden weer eens gellak ipv normale lak gedaan. Ik gebruik Chinese meuk en vanwege m’n zwangerschap wilde ik dat niet gebruiken. (dit lakje is van GDCoco, nummer 848a voor de geïnteresseerden :blush:)
@_Fee Dit is gellak en dankjewel!

2 likes

Zo niet eerlijk!
Mijn nagels waren zo mooi toen de winkels dicht waren. 1 zaterdag bestellingen inpakken en t was gedaan met ze.

Ah ja, zo shit is dat he. Gebruik je gellak? Ik merk wel verschil in stevigheid en tegen een stootje kunnen in vergelijking met normale lak

Ik heb gellak nog nooit zover gekregen dat t wil blijven zitten om mn nagels. Kan t de volgende dag gewoon in zn geheel er af trekken.
Zelfs die tube nepnagels die je nu hebt. Polygel heet t volgens mij, dat kan er ook zo hoppa af. Heb 1x acryl gehad, dat bleef wel zitten, maar was ook een beetje te voor mij.
Overigens is alleen de acryl professioneel gezet, de rest zelf.

Heb denk ik al een jaar niet gelakt terwijl ik echt 200+ potjes heb. Nu krijg ik zin in zwart met sneeuwvlokjes ofzo. Heb ook nog heel veel stempelplaten.

1 like