Deze nagellak zit er al 7 dagen op, ziet er nog steeds goed uit, beetje uitgroei.
Ik vind die rubberbase van carma heel mooi als nude, de sanddune en daydream staan op mijn verlanglijstje. Ik heb alleen heel veel lakjes gezien van Kiki die ik ook mooi vind. Hebben jullie aanraders voor nude kleurtjes van Kiki soortgelijk aan die van carma? Dan kan ik bij een webshop bestellen haha!
Ps: bedankt voor de tips over de lampen. Het is die van yinger geworden!
Heavenly mauve van Pink Gellac!
Heb je hier toevallig een linkje van? Zie door de bomen het bos niet meer en zoek eigenlijk net zo’n lamp als van Kiki London.
Oh deze zien er super mooi uit, thanks! Heb jij ervaring met deze lakjes? Zijn ze een beetje fijn? Ik ken dit merk nog niet namelijk
Voor het eerst polygel gedaan! Ze zijn nog wel iets te dik, vooral aan de zijkanten. Maar het kan er mee door.
Bovenste foto laat de kleur het best zien.
Tuurlijk!
Ik vind dit zooo mooi!
Ik ben helemaal in mijn nopjes omdat ik een mooie, koele paars heb gevonden voor 2 euro, Shaka 163:
Oehh mooie vorm nagels heb je! En wat netjes gelakt! * jaloers *
Ohh prachtig . En idd hele mooie nagels ook!
Oh welke zijn dit?
Deze van de Douglas! Heb ze zelf nog bijgevijld wel, anders vond ik ze vrij lang.
Vintage nude van pink gellac!
Mooie ring ook
Haha oh noo, ik ben benieuwd hoe lang die van mij blijven zitten onder deze plaknagels zien ze er hetzelfde uit als die van jou