Nagellak #2

@George jaa vintage nude is supermooi en lijkt op je plaatje. Als je hem nog ietsje roziger wil is pink nude ook heel mooi!

1 like

De mijne van douglas blijven ruim 5 dagen zitten en ik doe dagelijks de afwas met de hand en 2 keer daags douchen. Blijven beter zitten dan verwacht elke keer. Goed de nagelriemen naar achter duwen, de nagels vetvrij maken en niet teveel lijm. Drupje lijm dus en ff laten drogen. Zou zeggen 20 sec. Dan de nagel erop zetten en goed aanduwen. Even vasthouden, halve minuut oid. En kies de nagel die eerder ietssss te klein is dan die iets te groot is. (Sommige mensen doen opruwen met vijl eerst maar ik weet niet of dat goed of slecht is, ik doe t iig niet)

1 like

M’n PG gellak blijft opeens niet meer goed zitten. Heb gisteren gelakt en er liggen er nu a 4 af, kan ze zo eraf trekken, lijkt wel alsof ze amper geplakt hebben.
Iemand nog tips? Heb de rubberbase die normaal prima is. Misschien meer opruwen maar ben bang m’n eigen nagels dan te beschadigen.

Ik zal zo blij zijn als in België de nagelsalons weer open mogen op 1/3. Mijn nagelriemen zelf netjes houden is niet te doen en dan begin ik te friemelen e trekken aan losse velletjes. Dat doet pijn en is zo lelijk.

Heeft iemand tips tegen dit soort nagels? De laagjes van m’n nagels laten gewoon los, zo kut. Ik gebruik lemony flutter, geen uitdrogende zeep, er zit altijd een laagje beschermende nagellak op, en het blijft maar gebeuren :frowning:

1 like

kan komen van nagelverharder of sneldrogende lak

1 like

Ik gebruik die nooit 🥲

Vijl je je nagels? Zo ja, hoe? Dit kan namelijk komen van een op-en-neer beweging ipv een richting op vijlen.

1 like

Ik vijl denk ik 80% van de tijd alleen de bovenkant en dan in 1 richting. Maar soms vergeet ik het wel eens en dan gaat het alle kanten op haha. Daar kan ik dus sowieso wel beter op letten

1 like

Pink Nude heb ik toevallig al liggen! Maar ik vind de kwastjes van Pink Gellac best wel breed en op een of andere manier kan ik daar niet zo mooi mee lakken. Die van Sensationail gaan bij mij een stuk makkelijker. Moet nog even oefenen haha.

Ooh dit heb ik ook. Na jaren nog steeds niks gevonden wat helpt. Zo irritant

1 like

Ik huil voor ons

1 like

Blijft toch m’n fav, Madam Glam Mother Nature:

Love m’n scheve pink wel.

18 likes

hebben de puntjes op je vinger eigenlijk een betekenis? Of gewoon mooi?

1 like

Betekent niks (voor mij iig). Lekker yolo!!!

5 likes

haha thats the spirit

1 like

Er is een reden dat ik een nogal idiote tattoo verzameling heb :crazy_face:

2 likes

hahaha ik herken dit met mijn schreeuwende kat tattoo en gigantische porg tattoo :’)

1 like

Ik heb hier maar één ding op te zeggen: drie League of Legends tattoos :grimacing:

Laten we het maar niet over de rest hebben.

3 likes

hahahaha ik hoop dat een ervan een poro is

1 like