Nagellak #2

ik ga echt alles kopen thanks

1 like

14 likes

Orly - After Glow
Vond het wel weer tijd voor neon (is dus een stuk feller in het echt).

24 likes

Essie Can dew attitude

31 likes

3 dunne laagjes van de Carma Cosmetics rubber base in Daydream.

30 likes

Ik wil dit! :sparkles: Ik heb stomtoevallig vorige week ontdekt dat ze bij een drogist in de gemeente van de man die ik nu date Wet’n’Wild verkopen en ik ben geneigd om hem ernaar toe te sturen, omdat ik niet tot het einde van de lockdown wil wachten om te ontdekken of ze die lak hebben. Zo fonkelend! :star_struck:

Melissa 079 Viola Fluo. Hij is jelly/schijnt een beetje door, maar dat vind ik eigenlijk best leuk!

21 likes

Thanks! Het is een beetje stroperig, dus ik heb het kwastje vaak langs de hals van het potje gehaald zodat ik dunne laagjes kon lakken, maar het lakt verder wel fijn. De lak krimpt niet onder de lamp (dat heb ik met bijvoorbeeld Pink Gellac wel vaak) en het is ook een smal kwastje, dat vind ik persoonlijk fijner lakken. De top coat is daarentegen wel heel dun en die smeert ook lekker. Dus ik ben er wel tevreden over!

1 like

Doen! weet je ook meteen wat je aan de man hebt

1 like

49 likes

Superleuk gedaan :blush:

1 like

Konnie kiezen!

11 likes

38 likes

Ben helemaal in love met deze kleine glitters :smiling_face_with_three_hearts:

46 likes

waauwwww!! Dit zijn denk ik m’n favo nagels bij jou tot nu toe ! Heb je nog buildergel gebruikt?
Staat je heel mooi die koele roze tint. En netjes gelakt!

Thanks :slight_smile::grinning: Heb twee laagjes Rosalind white gebruikt. Nadeel is alleen dat hij tijdens het uitharden van de randjes wegtrekt, maar volgens mij kun je hier niet veel aan doen…

Ja je wil ook voorkomen dat ie in de nagelriemen loopt natuurlijk
Het kan volgens mij ook wel schelen per lamp dan want ik heb er met rosalind icm mijn lamp eigenlijk geen last van. Het is me nog nooit opgevallen althans!!

1 like

Hoe houden jullie je nagels kort? Met vijlen breken mijn nagels heel snel en een richting op vijlen duurt echt superlang. Ik heb ze nu met zo’n clipper korter gemaakt en vervolgens gevijld, maar vind het resultaat wel minder netjes en er zitten alweer van die beschadigingen op.

welke is dit? of zijn het? 2021 is het jaar van de kleine glitters vind ik

1 like

2 lagen Rosalind in de kleur wit gevolgd door een laagje CND Grapefruit Sparkle

Rosalind white:

CND Grapefruit Sparkle:

Heb Grapefruit Sparkle heel dunnetjes erop gedaan, anders overheerst het roze!

3 likes

Twee laagjes goeie oude party princess van essence en een caleidoscope van wet n wild

9 likes