Nagellak #2

Is die aan je duim voor het gewricht dichtbij je hand?

Haha mooi dit wilde ik horen want dit was ook mijn plan

1 like

37 likes

Haha nice, dit is echt het enige wat bij mij werkt en ben ieder keer weer helemaal in m’n nopjes met m’n mooie nagels :slight_smile:

Zo heb ik het ook gedaan, Het was voor mij moeilijk om een nagelsalon te vinden die het wilde doen maar het is uiteindelijk gelukt

Maar even over die nagellak. Het is de leukste mooiste liefste glitternagellak die ik ooit heb gezien. Hij schittert niet, hij fonkelt.
Caleidoscope van Wet 'n Wild. Ik sluit niet uit dat ik nog tien flesjes ga kopen voor het geval ie uit de handel gaat.
Een foto doet het geen recht maar je ziet het al aan het flesje.

13 likes

Nou tbh weet ik wel ja. Ik ook. Maar mijn handfysio zei dat er voor dat stuk geen was. Terwijl ik dat wel nodig heb. Dus nu weet ik dat ik terug moet naar de fysio.

Die heb ik ook!
Toen in Amerika gekocht :slight_smile:

1 like

Jojgesn. Heb het nwt officieel gemaakt. Ik heb wem boyfriend

56 likes

En ben drinken🤌🏻

29 likes

Dit is het show je nagels topic vriendin. Maar gefeliciteerd!

52 likes

Ik ga stuk :joy: dat waren goede gin tonics

15 likes

Ik heb voor het eerst polygel (met een normale lak eroverheen) gebruikt en het was een hele bevalling maar wel goed gelukt. Heb alleen geen zin meer om mijn andere hand te doen :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

Andere trieste hand + hand met alleen polygel

15 likes

hoe heb je het aangepakt? welke spulletjes heb je gebruikt etc?
ziet er wel mooi uit namelijk!

Ik heb dit setje van bol gekocht. In filmpjes zie je altijd dat je het vormpje moet vullen met de gel en dan aan moet drukken, maar bij mij werd dat echt heel lelijk. Er kwam lucht onder (want de vormpjes waren te bol voor mij nagels) en de gel kwam op mijn huid dus er kwam geen mooie tip op.

Dus ik heb nu het vormpje onder mijn nagel geduwd en dan met het kwastje de gel verdeeld over mijn eigen nagel en het vormpje en dat werkte veel sneller en makkelijker :ok_hand:

Ik mocht weer :heart_eyes:

38 likes

Woehoe ik heb n lamp en 5 lakjes gewonnen van Yinger :grinning_face_with_smiling_eyes::heart:

24 likes

Wat super een mooie kleur en super strak gelakt zeg! Welke kleur is dit? En heb je hier ook nog acryl/solar onder, of is dit alleen gellak?

1 like

Glitters.

Elite 99 lakje

16 likes

Ah wat lief, dankjewel! Ik heb hier best een uitgebreide laksessie voor nodig gehad haha:

Ik heb eerst dehydrator, primer en basecoat gebruikt. Daarna deze builder gel in de kleur ‘deep nude’ volgens mij 3 laagjes.

Daarna nog een paar laagjes van Elite 99 in de kleur NU011. Die lijkt heel bruin, maar met 2 laagjes over die rozige buldergel werd het meer nude/peachy zoals op de foto.

En uiteindelijk nog de tempered topcoat van Venalisa. Die glanst echt heel mooi en zorgt er echt voor dat er bijna nooit een krasje of iets op mijn nagels komt!

Die builder gel is echt mijn holy grail geworden. Mijn nagels zijn van zichzelf echt flinterdun (niet overdreven, je kan ze makkelijk dubbelklappen en dat doet geen pijn of iets). Door de buldergel heb ik veel stevigheid op mijn nagels waardoor de gellak ook top blijft zitten. Als ik namelijk gellak op mijn eigen nagels doe chipt/breekt dat best snel. Heb van deze builder gel van Rosalind nu meerdere kleuren en ben er echt heel tevreden over, zeker voor dat geld!

Edit: de lengte is trouwens wel van mezelf, dus de builder gel zit alleen op mijn eigen nagel. Juist door die BG kunnen mijn eigen nagels nu lang groeien, dus geen gedoe met sjablonen of dual forms :smiley:

4 likes