Echt knap gedaan! En voor die prijzen is het inderdaad het proberen waard. Ik ga eens rondneuzen bij al die linkjes, dankjewel!
Prachtig hoor!
Bij mij blijft het niet goed zitten, gellak. Nu ontdekte ik pas recent dat dehydrator en primer niet hetzelfde is dus wil ik het nog eens proberen, alleen heb ik dus geen dehydrator.
De welke gebruik jij?
Ik gebruik die van Rosalind!
En bij mij blijft gellak dus ook alleen goed zitten als ik zo’n harde/stevige ondergrond heb door builder gel of acryl o.i.d., dus wellicht zou dat voor jou ook nog een verschil kunnen maken?
Ik heb polygel gekocht omdat normale lak of gellak bij mij niet blijft zitten. Maar die polygel lift heel erg bij mij, ik gebruik voor het aanbrengen wel een primer. Iemand tips die ik kan proberen?
Welke primer gebruik je? En buf je je nagels ook op en daarna aceton?
ik ga echt alles kopen thanks
Ik wil dit! Ik heb stomtoevallig vorige week ontdekt dat ze bij een drogist in de gemeente van de man die ik nu date Wet’n’Wild verkopen en ik ben geneigd om hem ernaar toe te sturen, omdat ik niet tot het einde van de lockdown wil wachten om te ontdekken of ze die lak hebben. Zo fonkelend!
Melissa 079 Viola Fluo. Hij is jelly/schijnt een beetje door, maar dat vind ik eigenlijk best leuk!
Thanks! Het is een beetje stroperig, dus ik heb het kwastje vaak langs de hals van het potje gehaald zodat ik dunne laagjes kon lakken, maar het lakt verder wel fijn. De lak krimpt niet onder de lamp (dat heb ik met bijvoorbeeld Pink Gellac wel vaak) en het is ook een smal kwastje, dat vind ik persoonlijk fijner lakken. De top coat is daarentegen wel heel dun en die smeert ook lekker. Dus ik ben er wel tevreden over!
Doen! weet je ook meteen wat je aan de man hebt
Superleuk gedaan
Zo leuk, hele mooie paars ook Ik zag op insta ook allemaal nail art met bloemetjes dus wilde vandaag ook aan de slag gaan, maar heb geen goeie geel meer, dus wordt ff wat anders bedenken