Nagellak #2

Ik wil graag een beetje een neutrale roze achtige kleur maar niet zegmaar dat het te roze is, of dat het wat tuttig staat. Dus ik dacht aan deze? Zegt mn moeder dat ze dat een beetje zilver achtig vindt?

En wat vinden jullie van deze kleur? Ja het gaat er natuurlijk om wat ik vind maar toch.

Ik vind dit nude/beige en eigenlijk niet roze of zilver (zilver komt misschien door de reflectie?)

1 like

Ik vind dit nude of beige. Vind die kleuren prachtig alleen moet je wel de juiste tint hebben anders ziet het er zo doods uit.
Je kan aan je stylist vragen naar kleuren die in de buurt komen? Ze kan swatchen op een vinger voor je het de lamp insteekt. Dan kan je met haar een keuze maken.

Zo doe ik het met mijn styliste.

1 like

Ja thanks dat ga ik doen. Wil alleen ook iets meer peachy, maar als ik daarop google is alles te oranje. Dus waarschijnlijk wil ik gewoon nude haha

Ik heb altijd een zwak voor deze kleur, maar vind ik wat te winters.

Heeft iemand misschien een mooi voorbeeld wat ik kan laten zien van een soort peachy kleur?

1 like

Ik heb met PG ook elke keer na 2-3 dagen al dat de zijkanten los zitten, super irritant want ik blijf dan haken of ik trek het meteen los … toch ook maar eens die andere proberen

2 likes

Ik heb nu dit op m’n nagels, is dit een beetje wat je zoekt?

Samenvatting

![afbeelding|382x500, 50%](upload://cSV3NaSXudq0WFsGh18C3bmMTBu.jpeg

Ja ik denk zoiets idd! Alleen net wat minder roze, maar kan ook door de foto komen. Zoals op je pinknagel zoek ik. En vragen ze ook of je mat of glans wilt? Of is dat standaard hetzelfde?

Vind het grappig als ik foto’s van vroeger bekijk. Ik droeg echt zwart, felrood, kobaltblauw etc. Wel echt jaren geleden maar kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou kiezen. Ik associeer dat nu echt een alternatieve kledingstijl maar dat had ik helemaal niet. Heb ook het gevoel dat heel veel mensen toen zwarte nagellak op hadden.

1 like

Ze gaan er altijd van uit dat je glans wil. Mat moet je vermelden.
En kijk eens op de insta van kikilondon, opi of andere nagellakmerken. Je gaat daar meer opties vinden.

1 like

Het is allemaal dezelfde kleur haha, maar dit heeft een soort paarse gloed die zie je eigenlijk alleen in de zon. Ik vond dat niet zo, maar dat zorgt wel voor een soort warmte. Tot nu toe vind ik alles te roze of niet roze genoeg haha.
Ik merk dat soortgelijke kleuren als essie sugar daddy (of mademoiselle) snel een beetje grauw worden bij mij terwijl terwijl ik het wel heel mooi vindt. Dus misschien íets roziger (warmer) gaan je denkt.

Dit is overigens van de Cartrice more than nudes lijn, ik zie dat je verschillende kleuren hebt en dan kan kijken wat bij je huidskleur past.

Edit: oh dit gaat over gellak, vergeet m’n hele verhaal :sweat_smile:

1 like

Ik merk dat ik het ook liever zelf ga doen, mijn nagels groeien zo snel, dat ik het liefst om de 2 weken ga. Zouden jullie de starterset van Kiki london aanraden?

Ik kwam dit net tegen en vind dit ook een hele mooie kleur (en dus misschien ook wat je zoekt?), alleen geen idee of het een redelijk bekend merk is dus mogelijk heb je hier niks aan haha

1 like

Deze lak! Na een week nog zo glanzend! :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

20 likes

“Matte” lak van de etos, weet niet wat ik er van vind

15 likes

Nieuw lakje van Catrice.
Nummer 100 Party animal uit de ons hundred lijn

13 likes

Wat voor basecoat gebruik je? En gebruik je iets van primer/dehydrator?

1 like

Mijn nagels zijn echt als papier, dus ik vijl daarom juist nauwelijks op met gellak. Blijft wel minder lang zitten (iets langer dan een week), maar na een tijdje gaat het een beetje los bij de randjes en dan duw het na het douchen eraf met een rubber bokkenpootje. Eerst vijlde ik het dus wel maar dan gaat m’n nagel dus te veel stuk als ik het eraf haal. Heb juist het idee dat ik ze met gellak meer ‘bescherm’ tegen scheuren.

1 like

Heb je ook al eens zonder primer geprobeerd? Dat kan vaak ook de oorzaak zijn van een te goede hechting.

En anders inderdaad peel off. Alleen is daar het nadeel van dat het bij sommige mensen er super snel af gaat. Maar dat is wel vaak bij slappere nagels dus wellicht werkt het voor jou wel heel goed. Is natuurlijk altijd het proberen waard. Telkens beschadigde nagels is ook zonde

1 like

Weer eens nagellak op na een jaartje, ik had zin in glitters.

17 likes

Even mijn innerlijke Barbie channelen

60 likes