Nagellak #2

Ik laat pedicure (en manicure) + gellak altijd doen bij Rugile Beauty in Nieuwegein. Ben altijd heel tevreden. Ze hebben ook instagram.

1 like

Ik heb dit ook helaas. Bij 3 nagels gaat de bovenkant altijd splijten als ik m’n gellak eraf haal en moet ik het echt een flinke tijd laten uitgroeien. Gebruik je de rubber base coat van Kiki London of de gewone? Bij mij is het bij de rubber versie echt nog veel erger…

Ja haha gebruik tegenwoordig haast niks anders meer :sweat_smile:

Dit is Brielle (premium series). Flesje is paars maar lak dus niet al zit er wel een soort van paarse/lila ondertoon in

1 like

Mijn gellak van PG blijft voor geen meter zitten. Ik kan het er na een dag al af trekken :sob:

Is een rubber base dan een oplossing? En welke dan precies?

Ik gebruik als base carma cosmetics de rubberbase.

Ik heb al een tijdje lavender grey van pink gellac en wou hem net op doen en was helemaal gaan schiften. Met heel veel schudden op kunnen lossen, maar mijn andere lakjes van kiki hebben dit niet.

27 likes

Lavender grey heeft ontzettend veel kleurpigmenten. Daardoor kan het gebeuren dat deze lakjes wel gaan schiften terwijl andere kleuren en merken dat niet hebben.
Ik heb dat bij meerdere. Is weinig aan te doen, behalve goed schudden of rollen tussen je handen om de pigmenten weer te verdelen.

Staat je gellak op een koele plek?

1 like

Wat zijn je aanraders qua kleuren?

Poeh ja heel veel eigenlijk haha. Heb inmiddels een behoorlijke collectie al. Het enige wat mij wel op is gevallen is dat de gel babies wat dikker zijn dus die lakken soms wat lastiger en dat de premium serie soms niet helemaal overeen komt met de kleur die op de site staat. Dat is wel jammer

Heb je een bepaalde voorkeur voor kleuren die je graag draagt? Dat maakt het wat makkelijker denk ik

1 like

Colour powder nagels. In het echt zijn de kleuren wat zachter, mijn camera/telefoon fotografeert kleur feller dan dat het is. Maar ben er blij mee :smile:

26 likes

Lila, fel rood/ oranje, nude achtig

1 like

Lila sowieso 784, dat is wat mij betreft echt de perfecte lila of gel babies 061. Mocht je iets paarser/donkerder willen dan is 1510 heel mooi, of 151 of 153 van de gel babies.

Fel rood/oranje: 775, 050 of Bonnie en Celine en Claudette (haast neon) van de pro serie al zijn die meer oranje/koraal/peachy. Mocht je meer rood willen dan 034 of 048.

Voor nude vind ik 075 heel mooi en lakt ook fijn. Of anders 339 en 1001 al is die laatste echt heel licht dus misschien niet echt nude te noemen. Oh en Harlee van de pro. Die is ook echt heel mooi en past bij veel huidskleuren

1 like

Nummer 231 trouwens​:heart_eyes::heart_eyes:

Haha ja I know, die staat ook op mijn wishlist voor de zomer. Tis allemaal eigenlijk mooi :cry:. En het lakt zoooo fijn. Zou het liefst alle kleuren kopen haha

7 likes

Echt extreem net voor de verandering

26 likes

Wilde een keer wat anders dan een nude kleurtje.

27 likes

Mooie ring!

1 like

Dankjewel! Side note dit is m’n eerste ring ooit dus we zien wel hoe lang ik het niet vergeet haha. Volgende nagel foto is waarschijnlijk weer naakte hand omdat ik m’n kwijt ben 🥲

27 likes