Nagellak #2

Hey ik heb een vraagje. Ik heb van me zelf best stevige nagels maar ik wil ze een keer laten doen. Met helemaal een leuk motiefje enzo. Nu zijn ze niet allemaal gelijk want sommige zijn afgebroken. Ik heb een keer gellak opgedaan bij een vriendin maar dat voelde zo dik aan haha. (Ook omdat we geen geduld hadden)
Maar anyhowww ik vroeg me af hoe dik zijn acryl nagels en moeten daarvoor je eigen nagels helemaal afgevijld worden?

De dikte hangt echt af van de styliste’s werk. Ik zou op sociale media kijken of je daar mooie dingen ziet. Nagels moeten niet afgevijld worden, tenzij je ze heel kort wil. Misschien gaan ze wel met verlengingen aan de slag om je nagels allemaal dezelfde lengte te geven.

1 like

Ooh dat zou ik idd ook kunnen doen. Maar kan aqryl ook op je eigen nagels?

Ik heb trouwens maar gewoon een afspraak gemaakt haha want ik wil graag een printje en dat het ook langer blijft zitten.

1 like

Ja, kan op je eigen nagels. Ik heb bijvoorbeeld nog maar op 1 nagel een verlenging omdat die afgebroken was.

1 like

Ahh super dankjewel!

Ten eerste mooie kleur! Ten tweede dat valt idd erg mee qua dikte.

1 like

Ik heb deze:

Maar hij droogt maar niet. Weet iemand hoe ik deze moet gebruiken?

Super voor de hand liggend, maar gebruik je wel een lamp?

1 like

Ja! Een LED van PG. Ook langere tijd aangehouden, maar het blijft plakkerig en ik trek het er zo vanaf

1 like

Dan ligt het waarschijnlijk aan de sterkte van de lamp zoals @pastelzwart al zegt. Die lamp van PG is echt heel zwak. Snap nog steeds niet waarom ze het wattage zo laag houden. Doet geen enkel merk meer tegenwoordig

2 likes

15 likes

Weer een lakje van PG

14 likes

Off topic, Is dit een nieuwe Zara rok? Lijkt op die van huidige collectie was benieuwd hoe hij zou zijn

Nee shoeby!

9 likes

Naked van Carma cosmetics

37 likes

Lekker hysterisch, love it

61 likes

Jaaaa echt supertof! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heerlijk zomers kleurtje gedaan!

22 likes

Zit er alweer even op, dit is echt m’n favo voor in de lente/zomer. Ben nu helemaal excited om nieuwe lichte tinten te gaan proberen, maar weet zeker dat ik dan weer verkeerde keuzes maak :joy:

18 likes

Gebruik je deze om te verlengen of om je nagels steviger te maken? Ik voor versteviging, en dan droogt deze ook niet helemaal. Maar dan kan ik er prima overheen lakken na 120 seconden onder de lamp.