Nagellak #2

Super voor de hand liggend, maar gebruik je wel een lamp?

1 like

Ja! Een LED van PG. Ook langere tijd aangehouden, maar het blijft plakkerig en ik trek het er zo vanaf

1 like

Dan ligt het waarschijnlijk aan de sterkte van de lamp zoals @pastelzwart al zegt. Die lamp van PG is echt heel zwak. Snap nog steeds niet waarom ze het wattage zo laag houden. Doet geen enkel merk meer tegenwoordig

2 likes

15 likes

Weer een lakje van PG

14 likes

Off topic, Is dit een nieuwe Zara rok? Lijkt op die van huidige collectie was benieuwd hoe hij zou zijn

Nee shoeby!

9 likes

Naked van Carma cosmetics

37 likes

Lekker hysterisch, love it

61 likes

Jaaaa echt supertof! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heerlijk zomers kleurtje gedaan!

22 likes

Zit er alweer even op, dit is echt m’n favo voor in de lente/zomer. Ben nu helemaal excited om nieuwe lichte tinten te gaan proberen, maar weet zeker dat ik dan weer verkeerde keuzes maak :joy:

18 likes

Gebruik je deze om te verlengen of om je nagels steviger te maken? Ik voor versteviging, en dan droogt deze ook niet helemaal. Maar dan kan ik er prima overheen lakken na 120 seconden onder de lamp.

Oeeeh welke is dit?

Is bij een salon gedaan, zal binnenkort even kijken of ik ‘m op de foto kan zetten!

1 like

@Denver inspired

27 likes

Jaaa leuk :heart_eyes:

Jaa lof de verschillde kleuren. Ik zit ook aan zoiets te denken maar dan met een french tip ofzo

Zoiets maar dan met rood of verschillende kleuren

20 likes

Zo vrolijk!

8 likes

Dat was eerst ook mijn idee maar toen had mn nagelstyliste ook zo’n regenboog en toen dacht ik oke dat heb ik nodig in mn leven

2 likes