Aah, had verwacht neonroze te zien! Dit is ook mooi, rustig en verzorgd
Vinden jullie het ook niet weer eens tijd voor een nagelfestival bij kruidvat?
Alle nagellak en verzorging zijn nu toch ook 1+1 bij Kruidvat? Of bedoel je dat niet?
Oh shit was er gister, had de gellakverwijderaar mee willen nemen maar vergeten
Paar dagen later zijn m’n handen ineens stukje bruiner, vind het gelijk veel mooier staan haha
Ah yesss. Ik had niet eens gekeken. Ik dank u hartelijk.
Gebruik je ook een primer? Dat maakt mij veel verschil!
Hoeveel tijd laat je tussen de primer en de basecoat? Vaak is het probleem dat er te snel gelakt wordt en de primer nog niet goed vervlogen is. Dan kan de base niet goed hechten.
Seal je de hoekjes en uiteinden van je nagels ook?
Ja, wel! Maar hmm dan is dat het dus ook niet… ontvet je je nagels van te voren nog? Ik kreeg eens de tip hier om eerst te ontvetten en dan de buffen
5 minuten zou normaal gesproken voldoende moeten zijn dus dat zal het dan niet zijn.
Met korte nagels is sealen inderdaad lastig. Ik doe dat zelf als mijn nagels echt kort zijn met een heel dun nailart kwastje. Dus eerst een druppel topcoat op een stuk papier of plasticje en dan van daaruit werken met een kwastje. Dan kun je veel beter kort langs je huid gaan ipv met het originele kwastje.
Of, wat ook nog een oplossing kan zijn is deze topcoat
Die gebruik ik de laatste tijd en hecht (bij mij tenminste) veel beter dan kiki en andere merken.
Mocht je nog meer stevigheid willen dan is de sos base van hetzelfde merk ook echt heel fijn.
Ik heb echt precies het zelfde. Ik dacht dat het aan mij lag maar jij hebt dus t zelfde. Ik gebruik voor mijn werk veel massageolie, dus ik dacht miss komt het daar door? Geen idee of dat zou kunnen… ik hoop dat we samen kunnen zoeken naar een oplossing haha!
Sommige hebben vettere nagels dan andere. Kinderen hebben bijv hele vette nagels waardoor gelnagellak bij hun totaal niet hecht. Heel apart is dat, geen idee waar het door komt
Ooh deze ziet er echt perfect uit! Welke kleur is dit?
Het is deze
Kende dit merk niet, heb hem van ali
De kleur is wel ietsje feller dan op de foto, maar het lukt me niet om goed over te brengen. Heb ik vaker last van. Ligt dit aan mijn telefoon of hebben anderen dat ook?
Vrijdag gedaan in de salon. Had vorige keer een frambozenrode kleur, maar kleurtjes vervelen me best wel snel, Nude blijf ik het mooist vinden
Kleurtje van pinkgellac. In combinatie met hun rubberbase en topcoat al de 5e dag dat het er perfect op zit! Zó blij mee dat ik eindelijk een goede manier heb gevonden
Oh haha die heb ik gewoon ook is inderdaad een fijn merk. Vind alleen die flesjes vaak maar zo half gevuld
Wat betreft foto’s: dat heb ik ook. Ligt heel erg aan de lichtinval maar ook aan je telefoon zelf. Je kunt wel in de pro mode van je camera nog vanalles aanpassen maar dan nog kan het verschillen met de werkelijkheid. En dan is het bovendien ook nog maar de vraag hoe anderen het zien, want kleuren kunnen ook nog verschillen op een scherm. Dan ziet het er bij jou bijvoorbeeld waarheidsgetrouw uit, maar bij iemand met een ander scherm of instellingen weer heel anders
Doe ik zelf dankjewel!