Nagellak #2

Bij gebrek aan lila in mijn collectie.

31 likes

:sob::sob::sob: tijdens het klussen, ook nog eens niet blij met het resultaat dus ben echt niet te genieten haha

10 likes

Ik krijg mijn gel nail art kwasten echt niet goed schoon. Zo zonde

Waar maak je ze mee schoon?

Aceton en alcohol geprobeerd.

Daar zou het normaal gesproken wel mee moeten lukken. Cleanser zou je ook nog kunnen proberen al is dat eigenlijk een mix van beiden (of veredelde alcohol, ligt aan het merk).

Krijg je de kleur er niet uit of blijven ze echt plakkerig of hard? En wat voor gel gebruik je?

2 likes

het blijft idd plakkerig. Kiki, pink of carma. En allemaal soak offs.

1 like

Ik doe normaal deze methode

(Op het einde ongeveer)

Dus echt uitkrabben met een spateltje of dottingtool. Dan kun je goed tussen de haartjes en zo het grootste deel weghalen. Vaak blijft daar het meeste zitten namelijk.
Mocht je die folietjes niet hebben kun je natuurlijk ook gewoon alufolie gebruiken met een watje of zo’n pluisvrij nagel"watje". Alleen wel echt goed erop letten dat je niet het bovenste deel te ver erin doet want dan lost de lijm waar de haartjes mee vast zitten op en valt je kwast uit elkaar.

1 like

Wat voor “gewone” nagellak vinden jullie fijn? Ik lak mijn nagels altijd met gel maar teennagels met gewone lak. Wil nu wat nieuwe kleurtjes voor de zomer halen en vraag me af wat jullie fijn vinden voor op je tenen? Basecoat en topcoat tips zijn ook welkom!

Vooral de basis is mijn Holy Grail! Qua kleurtjes kan ik met bijna alle lakken wel overweg en merk ik erg weinig verschil. Rimmel en Mesauda hebben in mijn ervaring altijd een geweldige kwaliteit, maar Kiko, essence , Catrice (heeft vaak bijzonderder kleurtjes!) En BellaOggi vind ik ook fijne merken.

O en mijn nagels van het moment:

1 laagje BellaOggi Forever Young, een ridge filler die ik voor mijn voeten heb gekocht maar het perfecte nude kleurtje blijkt te hebben!

17 likes

Trendkleur is lila

50 likes

Ik gebruik alleen gewone lak en gebruik alleen maar hema, kiko en Essie.

1 like

Essie! Blijft bij mij met gemak een week zitten.

4 likes

Lekker neon

12 likes

23 likes

Ik heb jaaaren geleden eens de truc met het theezakje en nagellijm gebruikt. Weet niet of dat verantwoord is, maar het heeft wel gewerkt. Het bleef lang genoeg zitten tot het was uitgegroeid en zo bleef ik in elk geval nergens aan hangen (auww)

5 likes

Jaa een theezakje erop en dsn of nagellijm of lak erover

3 likes

Good old pleister(tape)

2 likes

Oke ik vind het hele voetbal gebeuren kut maar dit vind ik wel gaaf jahah.

3 likes

Nagels weer eens gelakt!

Kleurtjes zijn van Hema, 993 - million mints en 994 - after eight.

12 likes