Nagellak #2

Had 3 lagen nodig om het dekkend te krijgen

66 likes

Welke is het?

Venalisa 914

3 likes

Echt een super mooie nagel vorm heb je.

1 like

Ik vind je nailart vaak heel leuk maar de vorm van je nagels lijkt op de foto’s zo dik en bol opgezet en vraag me af of dat wel prettig “dragen” is en of ze niet breken enzo?

3 likes

Jaaa ik ook maar zoals je duim die is gewoon echt zo hoog of is het gezichtsbedrog door de foto? Als het voor jou zo fijn is dan is het goed natuurlijk!

Ik doe al 20 jaar zelf mijn nagels vormgeven, want ik hou wel van dingetjes uitproberen met mijn uiterlijk. (en ik ben helaas ook een beetje heel erg een control-freak :roll_eyes:).

Deze lente eigenlijk pas voor het eerst wat neon kleurtjes geprobeerd. Setje van 5 vrolijke kleuren bij Ali gekocht. Voor deze kleur vind ik :four_leaf_clover:neon-klavertje-vier-groen :four_leaf_clover: wel een passende naam. (alhoewel gifgroene neon-bitch me waarschijnlijk beter past :rofl: :smiling_imp:)

18 likes

Kort en nude. Heb nog nooit zo’n transparant nude kleurtje gehad. Vind het even wennen :joy:

24 likes

Wauw, wat een goede vorm en kleur! Welkom in dit topic, ik ben (ondanks ik zelf alleen normale nagellak draag op mijn natuurlijke nagels, vaak kort) benieuwd naar je creaties! :green_heart:

Edit: Essie Muchi Muchi

Tenen onder spoiler:

15 likes

@Verslapen Een hello kitty horloge met een playboy broek. Supercombinatie! Love it!

(en ook mooie kleur nagels trouwens. Heb je er geen last van dat vierkante hoeken snel afbreken?)

3 likes

Ik vind breken bij vierkante nagels zo irri. Heb nu gellak op en m’n eigen nagels breken af ónder de lak.
Als ik vierkant wil moet ik eigenlijk een stevig laagje erop doen maar dan zie je dat weer door de lak heen, zo’n overhangetje. De hele nagels doen vind ik te veel gedoe :persevere:

1 like

Thanks!! Ja ze worden wel met de dag “ronder” inderdaad. Maar dat vind ik niet perse storend

1 like

Ik heb nou weer een scheurtje in mn wijsvinger waar ik vorige week, ik dacht donderdag weer gellak bij de nagelstylist had laten opbrengen. Ik heb ook het gevoel dat ze mn nagels echt, de bovenkant er wel heel veel vanaf eh? Hoe het ook heet. Onder die lamp deed het zelfs pijn. Ik kan haar wel appen maar echt weinig zin in. Kan ik dat scheurtje zelf wat sterker maken met een bepaalde coat? En dat scheurtje zit ook echt in het nagelbed. Ze zei nog dat ik een mooi lang nagelbed van mezelf had, maar er is de vorige keer ook weer zoveel afgevijld?

31 likes

Wat een mooie felle kleur! Welke is dit?

1 like

Neon pink van PG geloof ik!

1 like

Is het roze ja? Het leek net oranje op de foto

1 like

Je hebt gelijk, het is Neon Flirt! Het is geen echte oranje maar wel oranje met een roze ondertoon.

1 like

Serieus buiten mijn comfortzone qua kleur.

34 likes

Essie to buy or not to buy

17 likes