No wayyyy 
Hoe dan? Dit kan echt niet joh. Wat erg. Zelfs iemand met 0 aan ervaring zou het nog beter kunnen waarschijnlijk.
Ook zo ver in de nagelwal en hoekjes teruggevijld 
Heeft ze die goede reviews stiekem zelf geschreven?
Ik weet niet of Sittard ver voor je is, maar Laura’s Salon is wél heel goed. En over Unique Veronique in Eijsden heb ik ook goede verhalen gehoord (en gezien). Zijn beide alleen niet de goedkoopste helaas
en ja ik heb ervoor betaald… ik vond al dat ze superlang bezig was met alleen de tips opplakken, maar dacht ach misschien is het haar methode ofzo, kijk het maar even aan. Toen er bijna 2 uur voorbij was en het steeds een grotere ramp werd dacht ik alleen maar: IK WIL WEG!! Ze was continu met haar lijm m’n vingers aant bedruppelen, letterlijk alles plakte. En toen ze klaar was masseerde ze nog even m’n handen met zo’n crème en ik vond het ergens heel zielig voor dr want ze leek zo tevreden. Toen moest ik afrekenen en ze vroeg niet of ik tevreden was, want ik had niet met een stalen gezicht ja kunnen zeggen. Ik keek bewust niet naar m’n nagels want ik dacht alleen maar wát een ramp. Heb dus gewoon betaald voor de moeite want ze is er ontzettend lang mee bezig geweest en heeft flink wat acryl erin gestopt
maar hier ga ik nooit meer terug.