Mooie smile line
Dankjee. Ben dr ook heel blij mee alleen is t ff wennen haha
Wauw super mooi!
Lief kleurtje!
Die zitten ook vol tot eind deze maand. Daar wou ik ook eens boeken. Ik ga nu naar Queennails @SpeedOfSound
Ze spreken gebrekkig Nederlands maar zijn wel heel netjes.
Bij deze dame wil ik ook eens ‘proberen’
https://instagram.com/professionails.bykiki?utm_medium=copy_link
Mooie kleur! Is dit gewone nagellak en zo ja welke?
Mijn nagels zijn nu best lang voor mijn doen en altijd op dit punt heb ik de neiging om ze kort te knippen maar ik ga het nieeet doen. Heb 2 nieuwe kleurtjes van gitti binnen gekregen alleen die zijn heel zomers dus daar is het weer niet echt voor.
Thanks! Het is Essie Expressie breaking the bold
Mermaid thema!

Op mn duim zit de paarse kleur met een parelmoer glansje.
En er zitten wat pluisjes in m’n nagelriem olie oeps

@Yzile Jij gebruikt altijd een builder gel toch? Hoe lang blijft je manicure daarmee zitten en heb je een favoriet merk?
Ik denk eindeloos maar ik haal het er na 2 weken af vanwege uitgroei en soms komt er wel viezigheid tussen de nagels en de laag lak/gel aan de bovenkant… mijn lievelings is rosalind en dan neem ik altijd de witte, opal heet die geloof ik.
De consistentie kan alleen wel eens verschillen. Heb hele dikke en wat dunnere ervan gehad… maar dan meng ik ze gewoon.
Het nadeel vind ik dat als je een scheurtje hebt in je eigen nagel deze scheur ook vrij snel in de gel komt. Het is niet keihard zodat je je nagel gewoon kunt laten uitgroeien, de zijn nog steeds heel flexibel eigenlijk
Ik heb vandaag cnd mover & shaker opgekregen. Mooi kleurtje!! Misschien is dat wat voor je?
Kijk eens bij de the gel bottle dan, hier zie je veeel van hun kleuren: https://instagram.com/the_gelbottle_inc?utm_medium=copy_link
Ja, zo heb ik ze normaal ook ongeveer. Jammer dat je bij de grote teen een beetje in de nagelriem bent gegaan, verder wel heel netjes. Jij woont heel ver weg toch? Anders konden we elkaars tenen nog doen
Oooh maar gellak kan je wel! Dat is makkelijker dan gewone lak. Gelukkig is het gewone lak op je tenen dan, dat krab je zo weg in de douche. Met gellak is het zo dat je dan gelijk lucht eronder krijgt en je de hele lak er zo als een velletje kunt aftrekken, daarom moet je extra oppassen bij de nagelriemen!
Maar dit slijt er gewoon af bij je en dan is het super netjes!
Ja nagelmeet, lekker prutsen haha
Was weer tijd voir een nieuw rondje. De Essie gellak Touch up 130. Nu match ik een beetje met mijn muur. Al zijn de nagels iets meer roze.
Weet iemand waar ik de BIAB lakjes van the Gel Bottle Inc voor goedkoper kan krijgen? Op hun eigen website zie ik ze voor € 29,95 en dat vind ik nogal aan de prijzige kant