Heel mooi! Zijn dit je eigen nagels?
Thanks! En yes indd m’n eigen nagels
Heel erg gaaf!
Ik vind ze heel mooi!
Ik vind het ook super clean staan, leuk kleurtje! Maar snap wat je bedoelt, hadden misschien iets dunnere laagjes kunnen zijn.
Mijn nagel riemen zijn vanavond in de salon iets te hardhandig geknipt/teruggeduwd en tijdens het lakken kwam er best wel wat bloed. Vind t wel jammer want nu zie ik vooral het bloed ipv mooi salonwaardig gelakte nageltjes. Zouden jullie hier een probleem van hebben gemaakt of (net zoals ik) maar hebben gelaten?
Nee hier zou ik wel echt wat van gezegd hebben… Deed het niet mega pijn?
Het ziet er pijnlijker uit dan het is, het deed niet echt pijn. Meer jammer dat je niet helemaal van het eindresultaat kan genieten haha. Dit was overigens de eerste keer ooit dat iemand mijn nagelriemen ‘‘bewerkte’’ dus misschien waren ze daarom nog wat maagdelijk en breekbaar. Nu achteraf baal ik wel een beeetje dat ik er niet wat van gezegd heb ja.
Dat zou normaal niks uit moeten maken. Nagelriemen hoor je rustig bij te werken aangezien het maar heel dunne huid is en je al snel te ver gaat.
Zou daar ook zeker iets van zeggen want dit is niet ok.
Probeer het trouwens wel goed schoon te houden want dit kan snel ontsteken en je best wat narigheid opleveren.
Hier zou ik inderdaad ook wat van hebben gezegd. Wat deden ze toen het zo bloedde? Zeiden ze iets van sorry?
Volgens mij maakt het niet uit of je nog nooit je nagelriemen hebt geknipt of niet. Juist als ze lang niet verzorgd zijn dan is er meer dood vel om weg te knippen (en dus geen bloed), naar mijn idee.
@Dotje @BiloxiParish Bedankt voor het meedenken en advies. Nu vind ik het ook wel een beetje stom dat dit de uitkomst is. Weet wel zeker dat ik niet terug ga naar deze salon wetende dat dit niet hoort. ik woon overigens in het buitenland en deze salon was best goedkoop, lakken was vertaald naar euro ongeveer 14,-. Al heb je hier natuurlijk ook duurdere (en wellicht betere) salons. Geloof dat in NL de prijs (en wellicht ook kwaliteit) wel hoger kan liggen dan mijn keuze van vandaag
Ik vind het er zo op het eerste oog wel netjes uit zien! Zijn het echt gelnagels of is het gellak?
Heel begrijpelijk dat je niet op dat moment wat heb gezegd, je zit dan zo in de twijfel.
En het is altijd lastig om een goede salon te vinden! En in Nederland is gellak (inclusief manicure) inderdaad wel vaak wat duurder, maar ook die kunnen jammer genoeg soms slecht zijn.
Ja €14 is inderdaad wel heel goedkoop in vergelijking met hier. Maar dan nog zouden ze niet je nagelriemen moeten mishandelen. Al zegt prijs natuurlijk ook niet veel want ik heb ook hele dure salons voorbij zien komen die echt belabberd werk leveren.
Maar goed, dat je uitschiet kan altijd gebeuren. Gebeurt mij ook weleens als ik mijn eigen nagels doe. Maar dit is wel meer dan uitschieten als ik die foto zo bekijk.
Al snap ik ook wel weer dat op het moment zelf er iets van zeggen lastig is. Vind ik zelf ook, dus dat is dan weer dubbel. Al snap ik niet dat de stylist er zelf niks van heeft gezegd. Dat moet zij/hij toch ook gezien hebben. Een sorry was op zijn minst terecht.
Werkten ze wel hygiënisch?
Het is gaan bloeden doordat ze met een soort plat metalen staafje de nagelriemen een beetje duwde en dit vervolgens wegknipte. Ik geloof dat ze bij dat knippen een beetje te diep knipte en vraag me nu ook af of dat knippen gebruikelijk is?
Ja qua hygiëne waren ze wel in orde! ze werkten met handschoentjes en daar verder niets over te klagen
Edit: en nee er was geen sorry ofzo. Terwijl zei wel van ‘oh het is gaan bloeden’, maar op dat moment bedoelde ik meer van jammer dat die nagellak niet helemaal goed doorkomt zo
Ja er zijn meerdere manieren om nagelriemen te verwijderen en knippen en terugduwen is er daar één van. Maar je moet dus heel goed opletten wat je dan doet.
Ben daar zelf ook niet zo’n fan van. Krijg ook echt rillingen als ik het zie haha. Gebruik daarom zelf een elektrische vijl. Is ook opletten natuurlijk maar iets meer gecontroleerd en met de juiste techniek en freesjes veiliger dan knippen.
Hopelijk geneest het een beetje snel en kun je nog wat genieten van de kleur, want die is wel echt leuk!