Nagellak #2

Ja dat knippen is wel een beetje een dingetje. Dat is vaak super mooi maar je moet het wel kunnen. Vooral omdat je vinger zo gevoelig is voor ontstekingen.

1 like

Acryl is echt super hard maar als het breekt breekt je eigen nagel sws mee

Ik heb al mijn horecawerk gedaan met zeer lange gelnagels tot zeer kort met en zonder tips (maakt geen verschil uit). En ik kon er alles mee.

Een keer nagel gebroken door de frigo die op mijn hand dichtsloeg, voor de rest geen last van gehad.

2 likes

Ik zou voor gelnagels gaan in jouw geval, al dan niet met verlenging. Sowieso geen gellak als je veel met je handen bezig bent, dat gaat te snel afslijten dan.

1 like

Mijn nagels! Gisteren weer opgevuld :slight_smile: volgende keer ga ik wel weer voor zonder french manicurerandje maar nu vind ik ze wel mooi zo!

18 likes

Ziet er heel natuurlijk uit vind ik! Mooi

1 like

Dank je wel! Vind het nu zo na de opvul wel mooi, qua ‘wit’ / roze verhouding maar bij een nieuwe set vind ik het veel teveel wit en is de verhouding echt niet mooi. En je moet dus om de keer een nieuwe set ivm het wit (ik heb dus parelmoerachtig wit gekozen). Maar dat is dus even lastig kiezen voor de volgende keer!

2 likes

Im happy na alle vorige drama!! Haha
afbeelding

24 likes

Ja mooi!!

2 likes

Haha dankjewel! Ja best wel🙉. Ze had gelukkig een basegel gebruikt die minder snel inbrandde en ik moest telkens 2sec nagels in de lamp en dan even er uit weer. Mijn eigen nagels waren ook compleet ingescheurd, best dramatisch zag t uit. Dus ben blij dat het dit is kunnen worden!

1 like

Ah dit klinkt wel echt als iemand die er veel meer verstand van heeft. Zeker omdat ze ook die 2 seconden doet curen, dat is echt een stuk fijner voor de heatspikes.
Ziet er ook heel netjes uit!

2 likes

Deze:

Kun je ook bij Kruidvat of Trekpleister krijgen. Ook de aceton!

Bedoel je nagelriemolie? Ik zou gewoon goedkoop beginnen en van Essence kopen!

Ook kun je wellicht cuticle remover halen, ook van Essence. In combo met een bokkepootje kun je zo je nagelriemen terugduwen en dode huid weghalen.

1 like

Een paar dagen geleden postte ik hier een foto van bebloede en kapotte nagelriemen na een salon. Korte update, het bloed is nu opgedroogd en weg, en nu kan ik zien dat het haast lijkt alsof mijn nagel daar in stukjes kapot gemaakt is. Ik ben een beetje bezorgd hoe mijn nagel nu gaat groeien nu kleine stukjes nagel bij de nagelriem “weg” lijken. Ik ga maandag langs bij de salon om te vragen of we dit samen kunnen oplossen…

Lily lilac van PG

24 likes

Aangepast aan het weer :cloud_with_rain:

21 likes

11 likes

Pff bizar. Doet het geen pijn? Goed dat je er langs gaat!

Tijdje geleden gaf ik aan te willen beginnen met gellak. Vandaag voor het eerst uitgeprobeerd. Ik ben gegaan voor Carmacosmetics. Ben helemaal verliefd op de kleur. Alleen het lakken mag de volgende keer wel wat netter.

Hoe zorgen jullie ervoor dat de lak niet naar de zijkantjes zakt, en dus eigenlijk te dicht op je nagel zit?

6 likes

Top dankje ga ik zeker proberen de volgende keer!

Rubberbase Sand Dune🌸

2 likes

Essie gel model clicks

5 likes