Elke keer weer verliefd op je nagels 

Perfect!! 
Ik heb jou een berichtje gestuurd over de nagellak, maar weet niet zeker of het helemaal goed is gegaan.
Wil je delen waar je het laat doen?
Ik heb het laten doen bij Beauty by Djez in Gorinchem!

Voor t eerst chrome als detail gebruikt en had er een beetje ruzie mee.
Helemaal in to the matt laatste tijd
Kleur is lavender grey van pinkgellac
Sorry ik kan nooit mooie nagel foto’s maken 
Hopelijk niet teveel betaald?!
Nee 30€ voor eenmalig uur maar het voelt als 30€ teveel. Heb op het einde maar zelf handcreme gepakt want dat had ik ook niet gekregen, ook niks om de nagekekenen zacht te maken 
Dat is toch genoeg voor een slecht resultaat. Jammer!
Ik heb een nagel dilemma. De afgelopen keren heb ik mijn nagels laten doen met zo’n parelmoer french randje, best naturel en mooi gedaan vond ik. Nou groeit het vrij snel uit en ben ik weer toe aan een nieuwe set. Nou zei de nagelsalon afgelopen keer dat ik gellak met kleur er ook op kan doen. Dan blijft t gewoon 3.5 week mooi.
Alleen het lastige is dat ik vaak vind dat nagels bij een salon zo breed gelakt worden. En ik heb brede nagels dus ik vind het echt niet mooi als mijn hele volledige nagel gelakt is, dan krijg ik van die klauwen (vind ik bij mezelf echt niet mooi) haha.
Ik wil dus nu eigenlijk naturel topcoat erover en dan zelf lakken. Of is dat stom/raar?
Helemaal niet stom vraag dan dat ze een lichtgekleurde basegel gebruikt en verder moet je dan nagellakremover zonder aceton gebruiken om je nagellak te verwijderen
Ja inderdaad. Ik denk dan altijd, wat zullen ze wel niet denken haha. Maar de nagels zijn daar altijd top. Maar het lakken doe ik gewoon liever zelf haha

beetje weggegooid geld zo