Nagellak #2

Roze :heart_eyes:

10 likes

Mooie kleur!

1 like

Ik heb laatst purple rain, coral bay en chick flick gekocht. Vind die wel heel tof en ook vrij uniek. Net weer even anders dan normaal lila bijvoorbeeld. Ze lakken ook heel fijn (muv coral bay daarmee moet je wel echt opletten voor strepen en schaduwen maar dat is bij zulke kleuren normaal).

En als je van glitters houdt zijn de spring bling lakjes ook heel leuk. Zit alleen wel verschil in dekking tussen de kleuren.

2 likes

Vintage white vind ik heel mooi.

Nee die vloeit mooi.

1 like

Mijn nagels nu voor de 2e keer gelakt met gellak. Het gaat beetje bij beetje iets netter haha. En ik merk dat ik eindelijk mijn nagels kan laten groeien door de bescherming, in plaats van dat ze steeds kapot gingen door de broosheid.

Heeft iemand tips voor een ingescheurde nagel? Kijk mijn wijsvinger😢 Gewoon laten uitgroeien of beter afknippen?

6 likes

Ik ben geen pro, maar ik zou zelf de nagel een klein beetje bijvijlen zodat de ergste scheur/haak weg is, dan eventueel een deel van de bovenkant wegvijlen en er een nieuwe bovenlaag op doen zodat het iets steviger is ivm eventuele chips.

1 like

Holo Taco Rainbow Flood :taco::rainbow:

31 likes

Loooove je ringen!!! vooral die kist. Is dat een regalrose?

1 like

Ja weer goed gelukt onder werktijd :joy:

21 likes

Welke lak is dit? Vind het zo mooi ntuurlijk maar ziet er wel stevig uit

1 like

Ze kunnen dat er makkelijk afhalen.

1 like

Nieuwe Rubber Base Cover van PG, nog een foto gemaakt met ander licht:

16 likes

Biab met gellak :blush:

33 likes

Ik denk het niet. Vijlen kan wel!

1 like

Ik zou proberen te vijlen!

1 like

Ik heb mijn teennagels wel gewoon geknipt met gellak, dat gaat prima. Maar ik zou je handen inderdaad eerder vijlen!

Heeft iemand ervaring met een stempel en werkt het?

1 like

Je ziet je naam bij deze video (met de W)

1 like

Dank je wel voor het laten weten!