Roze
Mooie kleur!
Ik heb laatst purple rain, coral bay en chick flick gekocht. Vind die wel heel tof en ook vrij uniek. Net weer even anders dan normaal lila bijvoorbeeld. Ze lakken ook heel fijn (muv coral bay daarmee moet je wel echt opletten voor strepen en schaduwen maar dat is bij zulke kleuren normaal).
En als je van glitters houdt zijn de spring bling lakjes ook heel leuk. Zit alleen wel verschil in dekking tussen de kleuren.
Vintage white vind ik heel mooi.
Nee die vloeit mooi.
Mijn nagels nu voor de 2e keer gelakt met gellak. Het gaat beetje bij beetje iets netter haha. En ik merk dat ik eindelijk mijn nagels kan laten groeien door de bescherming, in plaats van dat ze steeds kapot gingen door de broosheid.
Heeft iemand tips voor een ingescheurde nagel? Kijk mijn wijsvinger😢 Gewoon laten uitgroeien of beter afknippen?
Ik ben geen pro, maar ik zou zelf de nagel een klein beetje bijvijlen zodat de ergste scheur/haak weg is, dan eventueel een deel van de bovenkant wegvijlen en er een nieuwe bovenlaag op doen zodat het iets steviger is ivm eventuele chips.
Loooove je ringen!!! vooral die kist. Is dat een regalrose?
Welke lak is dit? Vind het zo mooi ntuurlijk maar ziet er wel stevig uit
Ze kunnen dat er makkelijk afhalen.
Ik denk het niet. Vijlen kan wel!
Ik zou proberen te vijlen!
Ik heb mijn teennagels wel gewoon geknipt met gellak, dat gaat prima. Maar ik zou je handen inderdaad eerder vijlen!
Je ziet je naam bij deze video (met de W)
Dank je wel voor het laten weten!