Net nieuw laten doen!
Zie alleen wel dat ik nog een beetje kan bijvijlen maargoed, vooruit
omg flasbacks naar Konad stempels vroeger! heb echt hele designs daarmee gemaakt op mn nagels
Ik gebruik al jaren stempels! Het werkt prima. Het enige nadeel is dat de stempels kunnen gaan vloeien met een normale topcoat. Als je een topcoat op waterbasis gebeuikt is dit verholpen. Daarnaast is het wel aan te raden om stempellak te gebruiken of oudere lakjes die wat dikker zijn.
Wellicht dat dit beter past in het opbiechttopic, maar het is echt al jaren één van mijn favoriete bezigheden
Oh wauw! Ik ga me er ook eens in verdiepen. Dank je
Oh flashbacks! Ik had ook zo’n collectie. Mijn familie uit Azië stuurde dat allemaal op toen we hier nog niet zoveel hadden.
Heb het allemaal verkocht, zonde eigenlijk als ik dit weer zo zie 🥲
Ik koop het nu ook meestal vanuit Azië! (Aliexpress ) Zijn echt topplaten!
Heb je hier een goede verkoper voor via Ali of koop je bij verschillende?
Ik koop bij verschillende verkopers. Ik kijk wel altijd even naar de feedback en comments.
Ik gebruik inderdaad stempellak en een grote doorzichtige stempel.
Essie Twill Seeker met Holo Taco Everything Taco
Op het toilet van mijn werk want daar is het licht het best voor holoooo
Oh staat je heel mooi!!
Mn nagels zijn eindelijk weer eens in een wat betere staat, dus heb ze gelakt. Kleurtje is wacky walnut van de Hema!
Ik kom even dit geweldige topic binnenvallen met een vraag. Ik kon het in de zoekgeschiedenis niet goed vinden, het zal hier vast een besproken zijn, maar wat zijn volgens jullie de beste kunst / nep nagels?
In mijn huidige baan mag ik geen lange en gelakte nagels meer ( ), maar zou het wel leuk vinden om in de vakanties / weekenden/ bij feestjes een beetje een leuke nagel te hebben. Zag zelf zelf al hele mooie babyboom en nude kleurige op internet maar geen idee welke lijm en welke nagels voor dit soort gelegenheden geschikt zijn.