Wow, wat een feest deze nagels!
Het roept wel allerlei vragen bij me op, komt neer op jeetje knap om hiermee te kunnen ‘werken’ met dagelijkse handelingen die je toch moet verrichten, tenzij je een butler hebt.
Ik had je een privéberichtje gestuurd, maar ik begin nu te twijfelen of ik het wel goed heb gedaan
als je hem wel hebt gekregen geen haast hoor
@Nescio Oeps dat ging mis…
Haha ja kun je nagaan dat ik het meeste werk doe op m’n laptop 
Het was wel weer even wennen want het is lang geleden dat ik ze zo lang had.
Maar eigenlijk is dat alleen de eerste dag omdat je “opslaat” hoe lang je nagels zijn. Eerst zorgt dat voor wat problemen, bijv in de winkel als je zo’n staande deur handvat loalaat na het sluiten, of met keukenlades en wc doortrekknoppen enzo.
Even lekker in je ogen wrijven kun je ook wel schudden 
Maar ze zitten er nog op haha.
Ze was maar 2 uur bezig met afhalen van volledige vorige acrylset en deze zetten.
Ze zijn wel dik maar dat komt omdat de fimo dik is en je wilt niet dat dat uitsteekt.
Voor ik wegga laat ik weer nieuwe zetten maar ik weet nog niet wat.
Natuurlijk wel overdreven lang weer haha.
Oooo mooi!
Weet je welk lakje dit is?
Thanks! PG rubber base cover glowy pink met sparkling nude eroverheen, dacht probeer eens een combi
Thanks! Het is gellak, maar wel een nude met glitter er overheen.
Het is nummer 104 van Verin en Mirror mirror on the wall van Yinger er overheen!
Bijzonder! Wat is het?
Drie verschillende laagjes: een laag zwarte lak, een laag galactic en een laag cosmic unicorn skin van Holo Taco.
Nou ik heb toch een lamp en alle attributen besteld. Eens even kijken of het ook lukt bij mezelf, als dat niet zo is dan ben ik zo weer bij de salon ten slotte 

Onderste lakje lijkt op waar