Nagellak #2

Ik heb interesse in die van Carma en de pink

Er zit een glittertje in verstopt

20 likes

13 likes

Nog meer meiden hier met een allergie voor gewone gellak? Zo ja, wat gebruiken jullie nu? En hebben jullie een vervanger voor een rubberbase?

Ik weet dat het overdreven is, maar ik ben echt verdrietig dat ik mijn pink spullen niet meer kan gebruiken. Had net de perfecte collectie kleurtjes opgebouwd en het zo bleef mooi lang zitten.

Hoi. Die andere zijn Kiki.

1 like

Yes idd de pretty in pink

2 likes

Ik ben ook weer over gegaan naar de herfstkleurtjes!

7 likes

Ik zou peach me en coral crush wel willen proberen als je die nog hebt. Ik heb alleen nog nooit gellak zelf gedaan en ik weet dus nog niet of het wat voor me is, ben ook nog aan het zoeken naar de juiste producten. Dus ik snap het als je het liever geeft aan iemand die al fan is van deze kleurtjes bijvoorbeeld!

Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar biab dus ik verkoop wat van mijn andere gellak

Alle setjes 10,-

Meanails en kiki london gellakjes kunnen ook wel door de brievenbus. De buildergels en jynger lakjes zijn daar te groot voor.

2 likes

Rust Worthy van Essie!

22 likes

Vraag je 10 euro voor alle meanail kleuren?

Ja ik ben allergisch (ook voor acryl). Ik heb verschillende merken geprobeerd en ook een soort acryl (weet niet meer hoe het heet, was ook echt super duur om te laten zetten) waar minder mensen allergisch voor zijn, maar ik kreeg op alles een reactie. Nu gebruik ik normale lak.

Hier heb je dus niet zo veel aan helaas ): Mocht je iets vinden waar je niet op reageert, dan hoor ik het graag!

@Sia haha ja kan wel zo. Maar makkelijker in 1 koop idd. Maar zo is ook prima hoor.

2 likes

3 likes

Bruin/paars voor de herfst :ok_hand:t3:

19 likes

Snoep pastel :relaxed:

57 likes

Zo mooi! Kleurtjes echt goed gecombineerd :heart_eyes:

1 like

Wat is nou de truc om nagellak goed te laten zitten en wat zijn goeie merkjes? Ik heb altijd na 2 dagen al chips en dan ga ik gelijk peuteren.
Biab of gelnagels begin ik niet meer aan, daar kan ik niet tegen.

Ervoor zorgen dat je nagels goed droog en ontvet zijn voordat je ze lakt (ik weet dat het verleidelijk is om je handen vlak voor het lakken te wassen, maar je kunt beter even wachten), een goede basis gebruiken en de uitstekende randjes van je nagels ook lakken. Het is ook belangrijk dat je niet over je nagelriemen heen lakt, maar alleen op je nagelbed.

Ik lak mijn nagels meestal om de 7-8 dagen en ik heb NOOIT chips. Ik denk dat ik makkelijk 10 dagen met normale nagellak zou kunnen doen, mits ik tussendoor een laagje topcoat aanbreng tegen tipwear. Ik doe dat meestal na 3-4 dagen, voordat de lak begint te slijten (dat gebeurt anders best snel op mijn rechterring-en middelvinger).

Dure nagellak is in mijn ervaring een scam, en alleen de moeite waard omdat het vaak in meer bijzondere kleuren en finishes komt dan goedkope merken. Essence blijft bij mij net zo goed zitten als Essie (en vind ik zelf ook lekkerder lakken, maar dat is erg persoonlijk).

Dit vind ik de allerbeste basecoat:

Qua topcoats heb ik meerdere favorieten. Ik gebruik nu mijn tweede potje Extreme Gel van Essence, maar die van Rimmel, Kiko en Catrice vond ik ook ontzettend goed.

Misschien heb je iets aan deze video, haar uitleg is ook heel relevant voor het behouden van je nagellak:

7 likes

24 likes