Waar is je ring van? (Middelvinger) vind hem heel mooi!
@Fishing vandaag heb ik de Maniac gellakstickers opgedaan. Ik heb ze op m’n tenen en ik zal jullie mijn voetfoto’s besparen.
Ik vond het goed te doen al is het wel even passen en meten om de juiste sticker te kiezen.
Wellicht dat dat bij je handen makkelijker is, dat ga ik binnenkort proberen.
Het werkt snel, denk dat ik er een half uurtje mee bezig ben geweest.
Op het velletje zitten meerdere stickers, ik denk dat ik mijn tenen hier nog wel een keer mee kan doen. Wat wel zonde is (vind ik) is dat je er best veel afknipt. Omdat die stickers best lang zijn, haal je een stuk van de bovenkant af.
Ik denk dat ik best wel stukjes die ik eraf had geknipt op andere tenen had kunnen gebruiken.
Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten!
Thanks! Beide ringen zijn vintage gouden ringen en die om mijn middelvinger is met padparadscha saffier Gekocht bij Linda’s Opal, maar weet niet of je gauw een soortgelijke kan vinden.
Ben verslaafd aan Doonails denk ik
Die drie witte poeders lijken zo heel erg op elkaar. Maar die op links is creme/heeel licht roze, de ander is wit met shimmer en helemaal rechts is doorzichtig als je het aanbrengt op de nagel.
Snel snel, morgen huwelijk, tenen en vingers dezelfde kleur of verschillend? Ik heb een mega kleurrijke rok aan waar alles bij kan
Zelfde kleur
Verschillende kleuren! Haha!
Ja shiiiiit
Elke voet en hand iets anders.
Elke nagel iets anders
Oke het wordt paars onder en roodoranje boven
Zelf gellak lukte niet meer, steeds na een paar dagen kapot. Nu nagels laten doen en dan maar gelijk een klein beetje nailart!