Nagellak #3

Doonails in Valentine Crush en accent met Cinderella.

15 likes

Ik ben echt saai. Neem me telkens voor om een hele nailart te doen, maar als ik eenmaal bezig ben heb ik geen zin meer :sweat:

40 likes

Nou, wel echt prachtig haha :ok_hand:t2:!!
Mooie kleur en zo’n mooie vorm nagels!

3 likes

19 likes

Pfffff ik ben weer een pedicure ervaring rijker. Ik ben heel tevreden over eentje maar die heeft de prijzen verhoogd en vond 75 wat te gek worden dus was nu ergens anders geweest waar het goedkoper was.
Maar de nagels zijn scheef geknipt, nagelriemen zijn oké behandeld met de tools maar dat maakt natuurlijk niet uit als je ze vervolgens vol met lak knoeit, m’n grote teennagels heeft ze soort van doorgelakt op m’n tenen. Het ziet er gewoon echt niet uit en de zaak was ook een beetje goor.
Ik snap gewoon niet waarom je de behandeling aanbiedt als je totaal niet netjes en nauwkeurig bent.
Dan maar weer naar de vorige :money_with_wings:. Of zelf doen maar kan er altijd zo slecht bij zelf.

Handen zijn zo, zelf gedaan. 2 laagjes Beau van CND op hele korte nageltjes. Voeten zal ik jullie besparen :disappointed:

7 likes

Het lijkt me echt leuk om iemands voeten en tenen helemaal perfect te maken met de juiste tools. Zo satisfying

5 likes

De nagels voor de komende twee weken :grin:

14 likes

:nail_care:t2:

51 likes

Je hebt echt super mooie nagels!

4 likes

Ik heb voor het eerst “nail art” geprobeerd. Het strak lakken gaat steeds beter. In mijn klas zijn ze momenteel van de koetjes tekenen, dus ik heb meegedaan.

35 likes

Heel leuk ook in combinatie met die roze lak

1 like

Ik denk dat dit echt m’n favoriete setje is🤩

45 likes

Ik heb de Medisana UV lamp van 48W die nu bij de Action in de weekactie is uitgeprobeerd, omdat daar mijn hele hand onder past (wat bij mijn huidige LED lamp niet kan). Nou wat een afrader is deze lamp!

Na 120s op 48W was een dun laagje kleur nog niet uitgehard, dus 60s erbij gedaan; nog steeds niet uitgehard en kleur gaf nog af. Nog eens 60s twijfel, dus nog maar 60s (totaal dus 300 seconden onder de lamp geweest). Vervolgens 2e dunne laagje, weer hetzelfde proces en kleine bobbeltjes, dus waarschijnlijk toch niet goed uitgehard… pff wat een gedoe! Met mijn 5.5W LED lamp gaat alles prima met 60s per laagje.

Ik wist dat uitharden met UV wat langer duurt, maar dit lijkt me toch niet helemaal goed werken. Geen aanrader dus!

2 likes

Ik heb deze ook gehad maar geen problemen mee gehad. Zou er inderdaad mee terug gaan!

Wat leuk! Waar zijn deze van?

1 like

Dankjewel! Keith Haring☺️

2 likes

Zou ik mogen vragen welke kleur roze dit is? :relaxed:

Oke ik doe overduidelijk wat fout bij het knippen van mijn nagelriemen, want het is een bloederige bende. Heb er een speciaal schaartje voor enzo, maar lukt alsnog niet zonder oorlogswonden. Hoe doen jullie dit?

1 like

Ik ben gestopt, kreeg het ook niet goed voor elkaar! Was ook bang voor infecties. Iemand hier had een hele fijne video gedeeld hoe je je nagelriemen goed kunt doen zonder knippen, wellicht kun je die even zoeken/bekijken.

2 likes

Eerst goed terugduwen met bijv een bokkepootje, dan komen ze een beetje omhoog te staan en dan heel voorzichtig alleen het wittige randje wegknippen. Heb je wel zo’n speciaal nagelriemknippertje daarvoor? Dat helpt wel enorm, zonder zou ik het niet netjes kunnen denk ik.

Edit: oeps lees nu dat je het schaartje al hebt

4 likes