Nagellak #3

Ik mis Kwal haar nagels

14 likes

Oh nee is zij ook al weg? :frowning_face:

1 like

Ja, ze had tegen Jumpsuit gezegd dat ze weg ging. Ze volgen elkaar op Instagram.

Ik ben ook best te spreken over hema eigenlijk, niet zo’n scherpe foto door het licht maar dit is nu dag 5!

10 likes

Ik ga van functie wisselen nét voor de kerstvakantie en heb dan dus geen direct patiëntencontact meer ( werk in een revalidatiecentrum) dus ik kan eeeeeeindeeeeelijk weer los met mijn nagels en ben heerlijk aan het scrollen door dit topic :heart_eyes:

17 likes

Ik ben nieuw in deze groep, en als ik al die mooie kleurtjes zie, mis ik mijn mooi gelakte nagels.
Ik heb een lade vol OPI nagellakjes, maar door een jaar lang ziekenhuisbehandelingen zijn mijn nagels erg zwak geworden. Ze blijven zacht en breekbaar, ze scheuren snel en de bovenste laag splijt telkens opnieuw.
Ik houd mijn nagels kort, maar toch ontstaan er steeds weer scheurtjes. Ik gebruik nu de nagelverharder van OPI en heb ook die van de HEMA geprobeerd, maar die doen helaas weinig.

Heeft iemand nog goede tips of aanraders om mijn nagels weer wat sterker te maken?

2 likes

Heb je de combinatie Trind Nail Balsam en Trind Nail Repair al geprobeerd? Te koop bij Etos. Werkt bij veel mensen goed!

2 likes

De trind nagelverharder is inderdaad een goede tip. Voor mij werkte dadi olie/jajoba olie/casterolie heel goed. Eén van deze oliën of allemaal gecombineerd meermaals per dag je nagels mee inwrijven. Wat ik ook deed is de olie opwarmen en mijn nagels 5/10minuten in de warme (niet heet dus) olie weken. Belangrijkste is vooral veel smeren, vooral na het handenwassen, met olie of handcrème!

1 like

Iemand ervaring met het zelf verwijderen van gel extensions? Ik wil er helemaal mee stoppen maar mijn huidige salon biedt niet enkel het verwijderen van een set aan. Andere salons in de buurt ook niet helaas :frowning:

Ik heb ze allebei gekocht. Ga er mee aan de slag. Dank je!

1 like

Iemand ervaring met deze set?
Is het iets, of aanraders voor een andere set?

https://www.kruidvat.nl/alessandro-striplac-uv-starter-set/p/6370075

1 like

Ik zou een afspraak boeken voor alleen gellak op eigen nagel ofzo. Dan moeten ze de extensions er ook af halen :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ohja dat is wel een goede! Thanks

31 likes

17 likes

Vorige keer

Nu

22 likes

12 likes

12 likes

Allebei heel lastig op de foto te krijgen, want de cateye komt zo niet goed over.

27 likes

Niet echt nagellak maar wel gerelateerd. Lak blijf mij nooit zitten, daarom maniac gel stickers geprobeerd. Deze blijven eigenlijk een goede week zitten. Nu zie ik overal Doonails nepnagels met stickers + lijm moet het langer blijven zitten. Iemand ervaring? Ik hoor het graag!

Mocht het beter bij het beautytopic of nog een ander topic passen, hoor ik dit graag.