Nagellak #3

Iemand ervaring met het zelf verwijderen van gel extensions? Ik wil er helemaal mee stoppen maar mijn huidige salon biedt niet enkel het verwijderen van een set aan. Andere salons in de buurt ook niet helaas :frowning:

Ik heb ze allebei gekocht. Ga er mee aan de slag. Dank je!

1 like

Iemand ervaring met deze set?
Is het iets, of aanraders voor een andere set?

https://www.kruidvat.nl/alessandro-striplac-uv-starter-set/p/6370075

1 like

Ik zou een afspraak boeken voor alleen gellak op eigen nagel ofzo. Dan moeten ze de extensions er ook af halen :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ohja dat is wel een goede! Thanks

31 likes

17 likes

Vorige keer

Nu

22 likes

12 likes

12 likes

Allebei heel lastig op de foto te krijgen, want de cateye komt zo niet goed over.

28 likes

Niet echt nagellak maar wel gerelateerd. Lak blijf mij nooit zitten, daarom maniac gel stickers geprobeerd. Deze blijven eigenlijk een goede week zitten. Nu zie ik overal Doonails nepnagels met stickers + lijm moet het langer blijven zitten. Iemand ervaring? Ik hoor het graag!

Mocht het beter bij het beautytopic of nog een ander topic passen, hoor ik dit graag.

19 likes

De nagelriem van mijn wijsvinger lijkt al enkele weken “teruggetrokken” en de huid van mijn wijsvinger rond mijn nagel zit een beetje gezwollen, lichtrood en trekkerig gevoel in vergelijking met mijn andere vingers. Foto’s in spoiler (het glibberig laagje is handcrème). Zou dit allergie zijn of een gewone nagelriemontsteking? Het is niet super opvallend en maar 1 vinger, maar ik begin mij toch zorgen te maken :frowning:

foto's

3 likes

Ik heb bijna nooit meer tijd om mijn nagels te doen maar ik was vrij deze week dus het kon weer :partying_face:

Ik had tijdens het koken bijna in mijn vingers gesneden maar net gemist, maar mijn nagel was wel half doormidden. Ik heb het met de theezakjes hack gefixt en ik merk er niks van! Het was de ringvinger van mijn linkerhand.

20 likes

Bij mij begon de allergie wel met een trekkerig, kriebelig gevoel en een wat dikkere nagelriem. Ik ben er toen toch mee doorgegaan, daarna kreeg ik er bij meer vingers last van :disappointed:.

1 like

Ik zou je lak laten verwijderen en geen nieuwe erop doen en kijken wat er dan gebeurt. Als het nu al enkele weken is en het niet beter wordt, zou ik even langs de huisarts gaan.

2 likes

Iemand hier een tip voor een hele donkere diepe kleur rood of bruin? Gellak…
Een beetje dit idee:

9 likes

En hoe kreeg je je nagelriemen terug normaal? :frowning:

Ik heb de lak verwijderd en smeer nu cortisonezalf, heb de indruk dat het langzaamaan beter wordt

Essie - Sole Mate?

Oh sorry, je vraagt gellak

1 like