Nagellak #3

14 likes

Nog maar even een fel zomers kleurtje! :sunny:

26 likes

:blue_heart: Blauw

52 likes

Wauw! Zo onwijs tof!

2 likes

Roze cateye lak. Heb de glitters naar beneden gemagneet haha.

34 likes

Mijn chrome vindt het niet zo leuk dat ik zonnebrand gebruik :smiling_face_with_tear:

1 like

15 likes

Is dit gellak? Ben op zoek naar een goede cateye gellak

1 like

Jaa van lakkie ze hebben meerdere kleuren.

3 likes

Wat een fantastische kleur! Welk merk/naam is dit?

@kienke De top coat van Polkadots is ook fantastisch qua glans! Dit herfstige kleurtje zit er bijna 2 weken op en glanst nog heel mooi. Kleur is chocolate brown van PG.

10 likes

Heeft iemand deze? Ik vind hem leuk, maar twijfel of het wit niet te grauw is.

5 likes

Het is Vanessa HD in de kleur 179. Echt fantastisch, hij dekt met één laagje. 🥹Ik heb een normale lak van Kiko die er erg op lijkt, nummer 39!

4 likes

15 likes

Al een beetje uitgegroeid, maar dat mag de pret niet drukken. Uiteraard weer door @MazKanata!

18 likes

@George de Hema heeft ook een kleur die hierop lijkt, die dekt echt geweldig en krijg er altijd veel complimentjes over: Delft Blue.
Iets lichter wel:

5 likes

Ik hoop dat het zo werkt. Niet een hele goede foto. Vond het in het echt wel heel leuk staan en kreeg er veel complimenten over.

11 likes

Leuk! Subtiel, maar cute.

3 likes

Whoohoo het zit echt nog goed!

2 likes

Het is me een soort van gelukt om een bloemetje te maken met dipping powder. Baal alleen dat er een beetje wit door het paars heen is gegaan en ik had beter 5 blaadjes kunnen maken ipv 4.

7 likes

Wilde deze gaan bestellen na jouw post maar toen ik op de site ging kijken zag ik deze nieuw op de site, dus het is toch deze geworden. Ben benieuwd

6 likes