Weet iemand of je ergens een starterset van neonails kunt krijgen zonder de lamp?
Heb je een dm in de buurt? Ze hebben er vaak wel verschillende sets. Weet alleen niet of daar een top en base coat bij zitten. Kan gun basecoat wel aanraden btw ik heb er een met 3 in 1 ofzo iets. In iedergeval verzorgend.
Heb ik ook naar gezocht, maar niet kunnen vinden helaas.
Wat is een goede beginners lamp? Budget 20 tot 35 (?) euro
Oh wat mooi, welk kleurtje is dit?
En ik zag je confetti cream vraag, ik heb dat kleurtje maar ik ben er niet zo weg van. Ik kreeg dd tip om er een milky white rubber base onder te doen zodat 'ie iets meer kleur kreeg dus daar ben ik nog mee aan het hannessen. Hij is niet zo fris als ik hoopte, confetti moest ik wel echt zoeken. Denk dat je m gauw op Vinted tegen komt;-)
Oh thanks. Ja ik blijf een beetje twijfelen, wacht wel een tweedehandsje af dan! Die felle is Neon Flirt!
Ohh die herkende ik niet, hele zomer op m’n tenen gehad hahaha.
Prachtig!!
Ik heb het hier volgens mij vaker gezegd, maar ik vind uitgroei juist zoiets satisfying hebben haha. Dat je echt een stuk ‘nieuw’ gezonde nagel te voorschrijf ziet komen.
Het zit wel echt nog prachtig
Nee normale! “Purple verve” van other stories
Was is jullie favoriete nagelriem olie of verzorging? Wil op m’n werkplek wat zetten zodat ik af en toe kan smeren, ik vergeet het gewoon continue.