Ja die zag ik net ook, maar lichtroze vind ik echt vreselijk bij mezelf, haha heb net alles wat te roze uitviel verkocht via Vinted.
Normaal ben ik er ook geen fan van. Bijv dat de kleuren niet zo mooi uitpakken, of niet dekkend zijn maar deze kleur is echt heel fijn.
Chipt niet snel nee
Ik heb mijn biab vanmorgen laten verwijderen, ga de rest van de dag dit topic maar doorlezen voor verzorgingstips
Vraagje: ik gebruik sinds kort Peel off base voor m’n rubberbase om m’n gellak uiteindelijk niet te hoeven af te vijlen en eraf te soaken. Dat bevalt eigenlijk wel oké. M’n mani blijft dan ongeveer een week zitten en dan gaat er iets kapot en haal ik het eraf. Echter, ik wil mn nagels iets laten groeien, maar er scheurt altijd wel een nagel ofzo waardoor het niet echt lukt. Is het een mogelijkheid om een dun laagje Biab gel te gebruiken over mn Peel off gel? Geeft dat iets meer stevigheid aan mn nagel?
Leuk gecombineerd met het geel! Ik vind hem wel heel lastig lakken (kreeg de confetti er amper op met dunne laagjes). Heb je daar tips voor?
Het zou moeten kunnen, alleen ik heb tot nu toe steeds de pech dat ik de biab er mee aftrek. Kans is alleen groot dat het aan mijn eigen onkunde ligt hoor
Edit: ik lees nu biab OVER de Peel off, ik deed het andersom. Biab op de nagel zodat deze stevig zou blijven en dan makkelijker designs wisselen met de Peel off, maar dat ging dus niet goed.
Ik ga misschien eerst 1 vinger testen. Ik vind dat afvijlen zo’n ellende… en na een week ben ik m’n mani ook wel zat.
Dit was de eerste en tot nu toe enige keer dat ik hem heb gedragen. Ik ben pas net begonnen met gel lak. Dus helaas geen tips! Ik vond hem ook best lastig lakken.
Weet iemand of je ergens een starterset van neonails kunt krijgen zonder de lamp?
Heb je een dm in de buurt? Ze hebben er vaak wel verschillende sets. Weet alleen niet of daar een top en base coat bij zitten. Kan gun basecoat wel aanraden btw ik heb er een met 3 in 1 ofzo iets. In iedergeval verzorgend.
Heb ik ook naar gezocht, maar niet kunnen vinden helaas.
Wat is een goede beginners lamp? Budget 20 tot 35 (?) euro
Oh wat mooi, welk kleurtje is dit?
En ik zag je confetti cream vraag, ik heb dat kleurtje maar ik ben er niet zo weg van. Ik kreeg dd tip om er een milky white rubber base onder te doen zodat 'ie iets meer kleur kreeg dus daar ben ik nog mee aan het hannessen. Hij is niet zo fris als ik hoopte, confetti moest ik wel echt zoeken. Denk dat je m gauw op Vinted tegen komt;-)
Oh thanks. Ja ik blijf een beetje twijfelen, wacht wel een tweedehandsje af dan! Die felle is Neon Flirt!
Ohh die herkende ik niet, hele zomer op m’n tenen gehad hahaha.