Nagellak #3

Goede voornemen om mn nagels weer te gaan/blijven lakken. Wat nieuwe kleurtjes van Neonail gekocht. Deze geeft me wel een beetje tipex vibes, ben er nog niet van overtuigd :clown_face:

14 likes

Nee geen tippex! Ik vind het een leuk kleurtje

6 likes

Meteen even gekeken. Bij mijn filiaal hadden ze maar een paar lakjes en alleen een vrij roze nude. Ga andere keer even bij een groot filiaal kijken. Kom niet zo vaak in Duitsland helaas. Had ook nog “Sand Dune” van Carma op het oog, maar die is ook lichter en meer peachy. Ooit ga ik de perfecte rubber beige vinden!

1 like

Sinds kort werk ik bij een bedrijf waar ik nagellak mag dragen (hiervoor horeca en daar was het echt not done), dus nu hou ik een mapje op mn telefoon bij met de kleurtjes die ik heb gehad.:smiling_face_with_three_hearts:)




Dit is wat ik nu op mijn nagels heb

Dit was achteraf niet helemaal mijn ding, toch iets te sheer maar leuk om een keer gedaan te hebben

14 likes


Nieuwe kleurtjes van Neonail.

Was alleen vergeten base coat te doen op 3 vingers, geen idee of dat erg is.

46 likes

Net mijn nagels af. Love deze basiskleur (Kiko 337), al is ie minder neon dan op de foto.

16 likes

Hi! Nieuw hier :wave:
Ik lak nu m’n nagels met Doonails en Pinkgellac, afhankelijk van in welke kleur ik zin heb :sweat_smile: Heb doonails als cadeautje gekregen en was helemaal niet van plan om van een andere methode meer kleuren aan te schaffen, maar vind het toch wel heel nice en ben inmiddels 7 kleurtjes verder en twee zijn onderweg. Meer mensen die met dipping powders werken?
Anyway, de creatie van vanochtend:

29 likes

Ik heb vandaag voor het eerst pink gellac gebruikt, terwijl ik normaal andere onbekende merken gebruik maar ik vond het echt helemaal niets? Potje zit veel te vol waardoor je niet dun kunt lakken (als je m afveegt zit er alweer nieuwe lak aan), kwastje echt veel te groot om handig te zijn en het hardde super hobbelig uit?! Ik snap er niets van. Nou ja het zal alleen icm hun eigen producten kunnen denk ik?

Ik vond het iig teleurstellend (en jammer van resultaat na 2 uur ploeteren :joy:)

Meer mensen die pink gellac juist niet fijn vinden? Of heeft iemand tips?

1 like

Ik kom (ook) hier voor gellac tips! Mijn nagels zijn eindelijk weer goed genoeg om nagellak te kunnen dragen en nu wil ik overstappen naar gellac. Mijn belangrijkste vraag is of je je nagels beschadigd bij het afhalen. En kun je de verschillende merken door elkaar gebruiken? Uiteraard zegt Pink Gellac van niet maar is dat ook zo? En qelk merk is het fijnst? Ik neig naar Pink Gellac maar dat komt vooral omdat die het bekendste is, en omdat je bij hun starterset de kleuren zelf kunt kiezen.

Leuk! Ja, ja je nagels kunnen beschadigen bij het afhalen maar als je het goed volgens het boekje doet zou dat niet moeten gebeuren (in dit topic staan heel veel tips hoe dan!). En ja je kunt verschillende merken door elkaar gebruiken. Ik gebruik bijv nu een base van kiki londen, kleur van neonails en topcoat van venalisa (ali express).

2 likes

Met pinkgellac heb ik dat het best wel verschilt per kleur hoe fijn die lakt. Ik heb bv luscious red maar die hoopt op op het einde van m’n nagel, maar graceful green lakt wel weer heel goed en blijft ook lang zitten. Pinkgellac blijft bij mij wel langer zitten dan kiki, ik gebruikt de awesome rubber base en Kiki rubber top coat dus je hoeft niet alles van pinkgellac te gebruiken.

1 like

Ik heb ook ruim een jaar pink gellak geprobeerd maar was ook geen fan. Ik vond het super wisselen ( wat hierboven ook al werd gezegd) of een kleur fijn lakte en tevens viel het na 3-4 dagen al van mijn nagel af in z’n geheel, ondanks vele manieren van preppen en lakken.

Nu heb ik de Biab van Neonail en ben helemaal gelukkig. Ik ga nu voor de kleurtjes denk ik ook hun lakjes proberen.

Ohhh verliefd op deze kleuren combi :heart_eyes:

1 like

Het is meer neon in het echt.

50 likes

Ik ben altijd blij als ik zie dat jij hier gepost hebt, je nagels zijn altijd prachtig :heart_eyes:

4 likes

Is de enige zekerheid in mijn leven momenteel, om de drie weken mijn nagels laten doen :nail_care:t4::nail_care:t4:

7 likes

Ja je kan zeker producten door elkaar gebruiken! Ik gebruik het liefste een rubber base of biab als basis en ik heb van allerlei verschillende merken kleuren. De Pink Gellac kwast is inderdaad vrij groot en breed, dat lakt wel lekker snel, maar is op je pink bijvoorbeeld best lastig. Ik vind sensationail qua kwast fijn, dat is een wat smallere. Verder gebruik ik nu steeds de biab en topcoat van Polkadot en die bevallen me heel goed.

Ik zou je wel aanraden om een grote lamp te kopen waar je hele hand in past. Ik had altijd een kleinere, dus dan deed ik 4 vingers per hand en mijn twee duimen samen. Sinds kort heb ik de large lamp van PG en dat scheelt echt een hoop tijd.

2 likes

Kan iemand een normaal lakje met een doorzichtig witte milky kleur aanraden? Dus dat je eigen nagel nog een beetje erdoor schijnt. Liefst iets dat gewoon in de drogist te koop is.

1 like

Ik ben nu op vakantie, dus kan niet kijken welke kleur het is, maar ik heb er zo een van Essie! Die kun je gewoon bij de Etos krijgen. Ze hebben best wel veel lichtoze/milky kleurtjes. Dus ik denk dat je daar wel kunt slagen.

1 like

Essie heeft inderdaad leuke milky kleuren!

Dit zijn Ballet Slippers en Vanity Fairest (deze heeft een heel subtiele glitter)

4 likes