Nagellak #3

Ik moest eigenlijk bijbetalen voor de lengte maar ze zei dat het een cadeautje was voor mn vakantie :two_hearts: bless

37 likes

Ja die rechter bedoelde ik @jigglypuff! Heb er al twee flesjes van leeg gemaakt, hij droogt ook heel snel op bij een dun laagje. Dus perfect om op het laatste moment nog even op te smeren.

1 like

42 likes

Ik weet nog niet wwat ik van de kleur vind.

8 likes

Had je bij PG ook biab of is er een andere reden dat je bent overgestapt op biab? Ik gebruik nu de rubber base van PG en bij mij komt het er ook standaard na 4-5 dagen weer volledig af. Dacht altijd dat dit lag aan dat ik toch niet goed ontvet o.i.d., maar jouw berichtje geeft me hoop dat het toch moet kunnen blijven zitten.
Biab heb ik nog nooit gebruikt. Denk je dat dat is waarom het nu blijft zitten?

1 like

Nee ik had bij PG ‘ gewoon’ de gellak. Toen een Biab van Carma Cosmetics en later nog wel een Biab geprobeerd.

Wat nu het verschil kan zijn zijn al deze dingen samen;

  1. Ik heb nu een paar weken lang 2x per dag met olie mijn nagel riemen verzorgd
  2. Ik heb echt heeeel goed m’n nagelriemen weggeduwd
  3. Heel strak gelakt ( dus echt niet tegen de nagelriemen aan)
  4. En dus deze Biab gekocht.

Welke van de 4 stappen nu het beste het gewerkt weet ik niet maar het zit nog steeds als een huis. Dit heb ik echt nog nooit zo lang gehad. Ook niet met acryl trouwens. Wat dan professioneel werd aangebracht.

3 likes

Heel mooi! Ook een mooie foto zo in combinatie met je trui en ring :heart_eyes:

4 likes

Welke pink topcoat heb je? Bij de ultrashine had ik hetzelfde probleem. Nu ik de Shine topcoat (die flexibel is) gebruik, blijft het perfect zitten.

3 likes

Lief, dankjewel!

1 like

Vorige week vroeg ik of mensen ervaring hadden met deze Biab set, maar geen reactie en hem op de gok gekocht. Maar wow ik vind het echt een aanrader! Het is de eerste keer dat ik Biab gebruik ipv gel en het blijft zo goed zitten en mijn nagels zijn zo sterk. Ik heb een tip gebruikt voor verlenging omdat mijn nagels helemaal afgekloven waren en zelfs met tip blijft het goed zitten. Geen lifting of afgebroken nagels na 1.5 week. Het is wel echt wennen om te gebruiken en mijn nagels zijn nu iets te dik. Helemaal zin om de volgende set te zetten en te oefenen.

10 likes

Nieuwe kleuren van Doonails. Denk dat ik de licht paarse nu ga doen.

8 likes

Pink is een beetje mislukt :innocent:

11 likes

33 likes

Hoe bevalt Doonails jou? Ik heb afgelopen weekend een starter set gekocht (moet nog bezorgd worden) maar het lijkt me zo fijn werken!

2 likes

Ik ben er heel erg blij mee!

Het enige wat even lastig kan zijn als je niet gewent bent je nagels te lakken, is dat je er echt voor moet zorgen dat de base coat je huid niet raakt. En dat je nagelbedden goed vrij zijn van oneffenheden.

Maar het is echt heel erg makkelijk in gebruik. Zit ook een hele duidelijk stap voor stap handleiding bij.

Heb net nog een nieuwe kleur gebruikt:

17 likes

Heel mooi! Hoe heet deze kleur?

1 like

Full Moon Party van Neonail! In het echt lijkt er ook nog een beetje een groene gloed in te zitten. Hij is zo mooi in zonlicht!

3 likes

Wauw ziet er prachtig uit, zo mooi egaal ook! En dankje voor de goede tips!

1 like

Ik had vanuit hier de tip gelezen om die neonail gel cleanser te gebruiken ipv alcohol om m’n nagels vooraf te preppen en het werkt echt heel goed! M’n groene glitter neo nail lakje houdt het al 2 weken uit!! (Dat is voor mij echt heel lang, vaak vallen de nagels er in hun geheel af na ± 1 week). Verder zelfde basecoat gebruikt (kiki london rubber base)

7 likes

Ziet er supermooi uit! Hoe verwijder je dit weer?

1 like