Niet van dit specifieke merk, maar ik gebruik nu al een tijdje gelstickers. Ik vind het persoonlijk ideaal. Eindelijk zit het er mooi op, ik kan zelf niet zo goed netjes lakken, en het houdt echt enorm lang. Mijn vorige setje heeft er 3 weken opgezeten, de huidige nu 1,5 week en still going strong.
Als je zelf heel netjes kunt lakken en het goed blijft zitten dan is het denk ik niet nodig, maar voor mij is het een uitkomst.
Van welk merk heb jij ze? En ik las hier ergens dat je haren er na een tijdje tussen blijven haken, heb jij daar geen last van?
Ik wil dit gaan uitproberen maar overal zijn alle mooie kleuren uitverkocht. Heb al gekeken bij Maniac, Maniko en Blitsbee.
Ja heb ik ook wel een beetje, maar vergeleken met de moeite die ik had om gellak te zetten en die er een paar dagen later al weer af te moeten weken vind ik dat persoonlijk niet zo erg. Het is vooral vanaf de tweede week dat er erop zitten en dan net name met haren wassen.
Ik weet niet of je er wat aan hebt, want ik woon in het buitenland, maar ik gebruik de merken Dashing Diva en Loven’layers
Heb op mijn duim een stukje van m’n nagel ingescheurd. Hebben jullie tips hiervoor? Kan je gewoon een nagellijm daarvoor gebruiken en daarna gellak?
Ik doe altijd een stukje theezakje in een laagje (natte) basecoat. Dan nog een laagje basecoat erover, even bijvijlen en dan zit het goed!
Dit doe ik ook @Clarity! Je kan bij Simon Levelt ook lege theezakjes kopen. Handig voor losse thee en nagellak haha!
Wat een mooie kleur en vorm
Ik doe mee met donkerrood!
En een vraag: weet iemand een goede dupe van Essie - Playing Koi? Ik mag eigenlijk geen Essie meer kopen van mezelf omdat ik de prijs niet in verhouding vind met de kwaliteit (ze worden zo snel stroperig), maar dit kleurtje is echt m’n favoriet. Geen gellak! Beetje baksteenrood oid? Maar het is zo’n specifieke kleur dus vraag me af of dit te vinden is.
Heb je al op Temptalia gekeken? Weet niet zeker of ze ook nagellak doet maar megaveel dupes staan daarop.
Nee nog niet gedaan, net even gekeken maar kan niks vinden. Bedankt voor de tip iig!
OPI ginger bells?