Nagellak #3

Ik ben op zoek naar de perfecte milky/nude gellak, ideaal zou eigenlijk zijn als het ook gelijk de basecoat is zodat ik niet te veel verschillende laagjes hoef te doen (liever lui dan moe). Iemand tips?

3 likes

Ik zou een rubber basecoat kopen! Een vriendin gebruikt deze, vind ik erg mooi!

2 likes

@Yucca deze is inderdaad echt mooi. Of anders de polybase in Rose cool french die is net iets anders/lichter maar ook heel mooi milky roze. De milky topcoats van Didier zijn trouwens ook heel mooi en fijn om mee te werken. Ook ideaal voor als je een nude/milky kleur hebt die een beetje patchy is, dat kun je met die topcoats goed egaliseren

1 like

Mooi! Ik heb echt net de starterset hiervan besteld, het zit bij jou echt heel mooi, dus nou ben ik nog nieuwsgieriger! Hopelijk lukt het mij ook een beetje haha

1 like

Leuk! Komt vast goed!

1 like

Het is 1 laagje full moon party en 1 laagje surf’s up!

1 like

Heeft iemand hier wel eens stickers van Blitsbee geprobeerd? Zo ja, was het was en hoe lang bleef het zitten?

4 likes

Met m’n lelijke nagel die er bijna afvalt. Maar zo lijkt het tenminste nog wat. :joy:
Ik heb echt jaren geen nagels meer gelakt dus het is weer even oefenen om netjes te lakken. M’n nagels heb ik echt verwaarloosd dus ik moet ook echt consistent gaan vijlen, nagelriemen verzorgen en zorgen dat ze lang worden.

9 likes

Niet van dit specifieke merk, maar ik gebruik nu al een tijdje gelstickers. Ik vind het persoonlijk ideaal. Eindelijk zit het er mooi op, ik kan zelf niet zo goed netjes lakken, en het houdt echt enorm lang. Mijn vorige setje heeft er 3 weken opgezeten, de huidige nu 1,5 week en still going strong.
Als je zelf heel netjes kunt lakken en het goed blijft zitten dan is het denk ik niet nodig, maar voor mij is het een uitkomst.

2 likes

Sorry voor de nagelriemen en de lak op mn vinger hahah.

16 likes

Van welk merk heb jij ze? En ik las hier ergens dat je haren er na een tijdje tussen blijven haken, heb jij daar geen last van?

Ik wil dit gaan uitproberen maar overal zijn alle mooie kleuren uitverkocht. :angry: Heb al gekeken bij Maniac, Maniko en Blitsbee.

Ja heb ik ook wel een beetje, maar vergeleken met de moeite die ik had om gellak te zetten en die er een paar dagen later al weer af te moeten weken vind ik dat persoonlijk niet zo erg. Het is vooral vanaf de tweede week dat er erop zitten en dan net name met haren wassen.

Ik weet niet of je er wat aan hebt, want ik woon in het buitenland, maar ik gebruik de merken Dashing Diva en Loven’layers

2 likes

Heb op mijn duim een stukje van m’n nagel ingescheurd. Hebben jullie tips hiervoor? Kan je gewoon een nagellijm daarvoor gebruiken en daarna gellak?

1 like

Lekker herfstig

43 likes

Ik doe altijd een stukje theezakje in een laagje (natte) basecoat. Dan nog een laagje basecoat erover, even bijvijlen en dan zit het goed!

5 likes

Mn linkerhand. Nog geen tijd gehad voor rechts.

27 likes

Dit doe ik ook @Clarity! Je kan bij Simon Levelt ook lege theezakjes kopen. Handig voor losse thee en nagellak haha!

6 likes

Weer biab laten doen.

39 likes

Ik heb ook weer mijn biab laten doen. Had altijd vierkante nagels en ben nu voor ovaal gegaan.

32 likes

Lekker herfstig :purple_heart:

41 likes