Wauw!
Heel mooi! Welke zijn dit?
Heeft iemand ervaring met de gel couture nagellak van essie? Blijft het echt een week mooi zitten? Ik wil liever geen gelnagels en dit lijkt me wel een goed alternatief.
Is echt mega afhankelijk van je nagels denk ik.
Hun gewone lakjes blijven bij mij ook gemakellijk een week mooi op mijn nagels, terwijl bij andere het al na 2 dagen eraf ligt.
Ja, heel enthousiast over! Heeft het een week heel mooi bij mij volgehouden (tijdens een citytrip dus veel onderweg/bezig etc), daarna begonnen een paar wel af te bladderen. Gisteren na twee weken de laatste zes nagels er echt af moeten boenen. Zat in m’n Essie adventkalender vorig jaar maar wil nu eigenlijk meer kleuren aanschaffen.
Ik zou graag willen starten met gellak van pinkgellac. In het verleden had ik echt een hekel aan het verwijderen maar ik zag dat zij een Peel off base coat hebben. Kun je deze ook gebruiken icm met een rubber base? Op de website kan ik dit niet vinden.
Ja, doe ik altijd! Eerst peel base en dan rubberbase voor stevigheid.
Dankjewel! Heb de hele set besteld dus vanaf morgen kan ik aan de slag.
PG 306 Blissed Mauve
En ben heel benieuwd naar 376 Plumberry Pink van de nieuwe herfst collectie Wild Portraits van PG. Mocht iemand die hebben of ergens swatches vinden, laat het maar weten!
Ik ben op zoek naar de perfecte milky/nude gellak, ideaal zou eigenlijk zijn als het ook gelijk de basecoat is zodat ik niet te veel verschillende laagjes hoef te doen (liever lui dan moe). Iemand tips?
@Yucca deze is inderdaad echt mooi. Of anders de polybase in Rose cool french die is net iets anders/lichter maar ook heel mooi milky roze. De milky topcoats van Didier zijn trouwens ook heel mooi en fijn om mee te werken. Ook ideaal voor als je een nude/milky kleur hebt die een beetje patchy is, dat kun je met die topcoats goed egaliseren
Mooi! Ik heb echt net de starterset hiervan besteld, het zit bij jou echt heel mooi, dus nou ben ik nog nieuwsgieriger! Hopelijk lukt het mij ook een beetje haha
Leuk! Komt vast goed!
Het is 1 laagje full moon party en 1 laagje surf’s up!
Heeft iemand hier wel eens stickers van Blitsbee geprobeerd? Zo ja, was het was en hoe lang bleef het zitten?
Met m’n lelijke nagel die er bijna afvalt. Maar zo lijkt het tenminste nog wat.
Ik heb echt jaren geen nagels meer gelakt dus het is weer even oefenen om netjes te lakken. M’n nagels heb ik echt verwaarloosd dus ik moet ook echt consistent gaan vijlen, nagelriemen verzorgen en zorgen dat ze lang worden.