Weer eens chrome poeder geprobeerd, vind het nog niet helemaal fantastisch en vooral irritant dat je elk hobbeltje ziet.
En de nagelriemen moeten nog even in het vet zo
Als je bij neonail 5 nagellakjes bestelde kreeg je voor 1 euro er een manicure koffer bij.
Heb hem net ingedeeld en vind het wel heel handig.
Wat handig! Die actie loopt niet meer of wel? Wel een grote koffer volgens mij, maar ik heb alles in oude dozen van Rituals pakketten zitten. Dus dat is ook een gesleep haha.
Hoe hebben jullie je spullen opgeborden?
Wow dat is een goede deal!!
Ik heb alles in van die plastic ladenkastjes van Blokker zitten.
Nee zie het nu niet meer op de site. Er is nu korting op de nagellak misschien dat hij daarom niet meer loopt. Hij is wel groot inderdaad, maar vind het handig dat de lamp er ook bij inkan.
Omg ik wil dit!
Ik kwam tot de conclusie dat ik niet echt mega herfstige kleurtjes heb, dus ben voor nu voor deze gegaan (is Intense Plum van Pink):
Matchen met nieuwe schoenen.
En ik heb voor het eerst biab van neonail en m’n nagels scheuren eindelijk niet meer af.
Ik vind het zo heerlijk hoe veel verzorgder mijn handen eruit zien als ik mijn nagelriemen heb geknipt. Love it.
Zo mooi
Ik lak mijn nagels dus echt nooit, laatste keer is 5 jaar terug ofzo, maar ik vind het nagellak topic zo fantastisch om doorheen te scrollen. Sommigen van jullie lopen gewoon rond met kleine kunstwerkjes op je handen I love it.
heel mooi!
Is dit toevallig Sweather weather van doonails? Zo nee, welke dan wel want love deze kleur!