Geen idee haha, ik ga naar de Nagelstyliste die weet de kleuren niet. Ik weet alleen dat het rubberbase is een gel lak eroverheen
Zit er al een tijdje gezien de uitgroei en nagelriemen, maar was vergeten om een foto te maken
Van dichtbij/in het juiste licht zie je de glitters en kleur veel duidelijker
Ik vind dit echt een heerlijk topic Zulke mooie nagels komen er voorbij!
Maar ik heb ook jullie advies nodig Ik heb momenteel al jaren acrylnagels maar net zoals heel veel dingen gaan ook de prijzen hiervan omhoog en ik vind het nu echt te prijzig worden om elke 3weken €50 te betalen. Ik ga ze dus eraf laten halen maar ‘blote’ nagels wil ik niet want dan ga ik nagels bijten en dat vind ik geen gezicht. Jaren geleden heb ik wel eens gellac gebruikt van Pink maar dit bleef maximaal een week zitten en ik wil wel graag iets wat minimaal 2 weken blijft zitten. Daarnaast is misschien biab een optie omdat dit iets dikker is maar kun je dat zomaar zelf doen? Waar moet ik beginnen? Welk merk raden jullie aan? Welke lamp? Ik wil alles weten!
Als je biab gewoon aanbrengt in 2 dunne laagjes als basis kun je dat prima zelf doen, ik heb zelf goede ervaringen met de combi rubberbase/biab overlay bij vriendinnen met zwakke nagels waar de gellak niet op blijft zitten. Een biab treatment kun je op zich ook zelf doen, maar dan zou ik wal tutorials kijken van tevoren.
Ik hoor goede verhalen over Neonail, heb het zelf nog niet gebruikt maar het is betaalbaar, goed verkrijgbaar en volgens mij een prima merk voor als je thuis lakt.
Ik heb een goedkope lamp van bol.com, ik heb vooral gelet op het aantal watt, dat dat 48w of meer is.
Eindelijk weer eens mijn nagels gedaan. Spread love van neonails. Had alleen gedacht dat die wat donker roder was.
Oké en wat is dan fijner werken? Biab of toch wel gellac? En kun je dan beter alles los kopen of een startersset?
Het werkt allebij fijn vind ik. Ik gebruik biab als base en doe er altijd nog gellak overheen.
Ik ben ooit begonnen met een starterset, wat handig is want dan heb je alle spullen die je nodig hebt in 1 keer (qua prep). Maar als de kleuren jou niet aabspreken zou ik het los kopen.
Dus dan gebruik je in plaats van de rubberbase biab? Welke merken gebruik jij? En hoelang blijft het bij je zitten? En het verwijderen? Sorry voor mijn vele vragen maar ik wil wel graag een beetje voorbereid zijn.
Love it
Ik gebruik idd 2 dunne laagjes biab als basis, maar ik doe dat ivm de lengte, niet omdat ik zwakke nagels heb. Bij vriendinnen met zwakke nagels doe ik eerst rubberbase en dan 2 dunne laagjes biab. En bij degenen waar dat niet voldoende voor is doe ik een biab treatment. Je zult zelf even moeteb uitvinden wat voor jou werkt.
Ik gebruik zelf The Gelbottle, bij mij blijft het 4 weken zitten (al doe ik mn nagels eigenlijk om de week omdat ik dan andere designs wil).
Het verwijderen bij mezelf vind ik een rotklus, dat duurt ongeveer een half uur, ik doe dan allebei de handen tegelijk.
Thanks!!
Bedankt voor je antwoord! Gebruik je alles van hetzelfde merk of verschillende merken? En hoe verwijder je het?
love it
ik lees dat je the gel bottle gebruikt, welke kleur is die roze? (ik hoop crush)
Nee het is Miami! Maar door de chromepoeder ziet het er iets anders uit. Het midden heb ik gedaan met Mia van Candycoat in de airbrush.
Heb je dit zelf gedaan? Heel mooi!
Is denk ik met een chrome poeder of niet? Welke is het?
Sinds ik ben overgestapt van gel naar biab blijft mijn nagellak ook veel langer zitten! Bij gellak liet het met een week al los en bij biab wissel ik zelf na 2 weken omdat ik een andere kleur wil. Ik gebruik de biab van Polkadots, vind ik echt een aanrader! Hun high shine topcoat is ook heel fijn. Kleurtjes heb ik van allerlei merken, de meeste van Pink Gellac. Mijn lamp is ook van PG, hiervoor is het vooral fijn als je een lamp hebt waar je hele hand in past.
Dat zie ik ook heel vaak om mij heen dat het binnen een week al los laat en dat wil ik niet. Maar kun je bij biab ook de peel-off eronder doen zodat het makkelijker te verwijderen is of kan dat niet? En hoe verwijder jij het? Ik ben namelijk bang dat ik mijn eigen nagels ga beschadigen of erger.
Ik gebruik geen peel-off, dus dat weet ik niet. Verwijderen doe ik door de bovenste laag goed “open” te vijlen met een grove vijl. Daarna gebruik ik de kunstnagelremover van het Kruidvat. Ik doe ze op een watje en heb van die clipjes voor op mijn vinger, ongeveer 10 - 15 minuten laten zitten en dan duw je het eraf met een bokkenpootje. Daarna weer even glad maken met een buffer blokje en dan lak ik ze opnieuw.