Sorry, kom ik weer met mijn Italiaanse merken die slecht verkrijgbaar zijn in andere landen: Astra, kleur 20 X-Rated Red
Ik heb net mijn nagels ook weer gedaan, het gaat steeds beter! Hiervoor had ik donkerblauw met glitter maar die zat er zo lelijk op dat ik daar geen foto van heb gemaakt  twee weken geleden heb ik het eraf gehaald dmv weken in aceton en nu heb ik de kleur eraf gevijld en vanaf daar weer opgebouwd. Wel meer werk (en oppassen dat je je eigen nagel niet mee vijlt) maar wel fijner werken. En daarna echt de tijd genomen om mijn nagels netjes te maken en dan ben je zo 45min verder haha!
 twee weken geleden heb ik het eraf gehaald dmv weken in aceton en nu heb ik de kleur eraf gevijld en vanaf daar weer opgebouwd. Wel meer werk (en oppassen dat je je eigen nagel niet mee vijlt) maar wel fijner werken. En daarna echt de tijd genomen om mijn nagels netjes te maken en dan ben je zo 45min verder haha!
Oh wat jammer! Maar alsnog bedankt 
Mooi! Welke is dit?
Black Diamond van Doonails!
Nee lijkt er op maar birch hero van other stories, ik vind hun nagellak altijd fijn en niet duur
Eerste poging tot iets meer dan alleen Basic lakken. Ik dacht dat ik ook wel ff een strikje of ijsster kon maken. Was een fijne humbling ervaring 
Afgebroken nagels
 , maar toch nog verrassend netjes voor die korte nagels. Alleen m’n middelvinger ben ik een stukje vergeten geloof ik
, maar toch nog verrassend netjes voor die korte nagels. Alleen m’n middelvinger ben ik een stukje vergeten geloof ik 

Kun je ook zo’n allergie krijgen met dippoeders? Ik gebruik sinds een paar maanden de poeders van Doonails en ben dr zo blij mee, maar ben nu ook een beetje huiverig.
Dit zeggen ze er zelf over:
Wij vinden het bijzonder belangrijk om problematische ingrediënten te vermijden. Zo gebruiken we bewust geen benzoylperoxide dat in sommige poeders en acrylpoeders kan voorkomen. Deze stof kan plotselinge allergieën veroorzaken en de nagelriemen aantasten.
Onze producten bevatten geen HEMA of DI-HEMA en zijn daarom ook een goede keuze voor mensen met een allergie voor gelproducten.
Kun je hiermee dan alsnog zo’n heftige allergie ontwikkelen?
Neem aan dat die topcoat die onder de lamp gaat hetzelfde idee is al gellak?