Nagellak #3

Ik had de vorige keer gepost dat m’n gellak steeds na 1-2 dagen losliet. Dat vond ik echt zonde van al het werk. Daarom bij Kruidvat nu even iets meegenomen om te proberen. Alles in 1 gellak van impulss. Dit zijn drie laagjes. Ben benieuwd of het aan m’n spulletjes lag die niet meer goed zijn ofzo en of dit dan beter houdt.
Het zit er alleen niet zo mooi op, vrij bobbelig.

Nagelriemen niet gedaan en ook niet gevijld. Komt volgende keer wel weer.

8 likes

Mooi! Doe je dit wel onder de lamp?

Het is wel gewoon gellak ja. Maar geen base, kleur, top. Het is gewoon drie keer een laagje van die.
Het heeft ook geen plaklaag dus werkt wel prettig. Maar vind de kleur icm de consistentie net geen succes.

1 like

Ik heb nu een vijftal keer mijn nagels laten doen bij een goed salon waar ik echt tevreden over ben maar in die 5 maanden zijn ze 2 keer in prijs gestegen (25% of €10 in totaal) en ik heb nu maar een laag stageloon dus ik denk dat ik m’n nagels maar zo zal laten tot ik een nieuwe job heb. Ben ook te bang om een ander salon te proberen omdat ik van een huisgenoot horrorverhalen heb gehoord over goedkopere salons die er in de stad alom zijn :smiling_face_with_tear:

Ik heb van mezelf vrij kleine nagels. Kan ik dmv de nagelriem maar blijven terug duwen uiteindelijk dat erm, roze gedeelte langer maken? Ik heb normaliter geen zichtbaar maantje, maar als ik de nagelriem terugduw, zie ik bij sommige nagels al een hint van maan rand.

Normaliter lak ik en verzorg ik mijn nagelriemen alleen, maar ik ben me toch af gaan vragen of ik hier zelf wat aan kan doen gezien mijn korte nagels mijn handen een beetje stumpy maken.

Niet door alleen je nagelriemen terug te duwen.
Ik zou als ik jou was biab treatments gaan (laten) doen, twee keer per dag nagelriemolie gaan smeren en zo je nagels goed verzorgen. Dan ga je zien dat je nagelbed langer wordt.

1 like

Mooi! Ik heb een gelijkaardige kleur op:

19 likes

Ohja lijkt er heel erg op! Hoeveel laagjes heb jij? En geen last van streperigheid?

Niet zelf gedaan, in het salon deden ze twee laagjes, mooi dekkend.

Een vriendin is begonnen met haar eigen press on nagels te maken en ze heeft een set voor mij gemaakt :smiling_face_with_three_hearts:

36 likes

Hier ook weer wat nieuws erop :slight_smile:

12 likes

Idee was leuk en best netjes gelukt, alleen had het contrast wat groter gemogen :woman_shrugging:t3: valt me in het echt net niet genoeg op!

29 likes

Tweede maniac set! Heb lekker korte nagels nu dus kon 2 handen met 1 velletje doen :partying_face: Dan is het wel echt lekker qua kosten ineens.

19 likes

Ik vind gave nagels altijd helemaal cool maar kom zelf meestal niet verder dan gewoon allerlei kleurtjes en vind het laten doen weer te duur. Nu dacht ik: ik ga zelf eens klooien met m’n gouden flake lakje en dan dun over de nagel en dikker bij de rand. Vond 't zelf al heel leuk gelukt en kreeg er vandaag zowel van een collega als m’n mondhygiëniste een compliment over! Haha, dat is me nog nooit overkomen.

44 likes

Haha ja dit heb ik ook! Kleine handjes en korte nagels dus kan ook 2x (dus 20 vingers zegmaar) met 1 velletje doen :relieved:

Welke kleur is dit?

Hartjessss

19 likes

Dit is babyboom!

2 likes

Ombre geoefend!

46 likes

50 likes

Nog een lakje van impulss. Dit is skinny beige.
Perfecte nude voor mij. Die andere kleur ga ik weggeven en deze blijft.
Nagelriemen lijken niet netjes op de foto maar na insmeren wel gelukkig.

27 likes