Een vriendin is begonnen met haar eigen press on nagels te maken en ze heeft een set voor mij gemaakt
Idee was leuk en best netjes gelukt, alleen had het contrast wat groter gemogen valt me in het echt net niet genoeg op!
Tweede maniac set! Heb lekker korte nagels nu dus kon 2 handen met 1 velletje doen Dan is het wel echt lekker qua kosten ineens.
Ik vind gave nagels altijd helemaal cool maar kom zelf meestal niet verder dan gewoon allerlei kleurtjes en vind het laten doen weer te duur. Nu dacht ik: ik ga zelf eens klooien met m’n gouden flake lakje en dan dun over de nagel en dikker bij de rand. Vond 't zelf al heel leuk gelukt en kreeg er vandaag zowel van een collega als m’n mondhygiëniste een compliment over! Haha, dat is me nog nooit overkomen.
Haha ja dit heb ik ook! Kleine handjes en korte nagels dus kan ook 2x (dus 20 vingers zegmaar) met 1 velletje doen
Welke kleur is dit?
Dit is babyboom!
Nog een lakje van impulss. Dit is skinny beige.
Perfecte nude voor mij. Die andere kleur ga ik weggeven en deze blijft.
Nagelriemen lijken niet netjes op de foto maar na insmeren wel gelukkig.
Ik heb dit weekend impulsief zo een goedkope gellak set gekocht in de kruidvat en net even geprobeerd. Ik heb er enkele vragen bij:
- is het normaal dta de eerste seconden onder een lamp pijnlijk/branderig kunnen zijn?
- is het normaal dat de lakken dikker zijn dan een klassieke nagellak?
- is het ook mogelijk om de base/top coat te combineren met een klassieke lak? Ik gebruik namelijk wle graag de sheer beauties van catrice maar zie er wel iets voor om ze langer te kunnen laten zitten als het werkt. Of zijn er merken die zelf ook transparante gellaks hebben?
Het hoort niet pijnlijk te zijn maar kan wel gebeuren. Hand er onderuit en opnieuw erin lost vaak de pijn op (maar kan eigenlijk niet goed zijn)
Gellak is dikker ja
Basecoat met normale nagellak ging bij mij niet. Die 2 soorten werken elkaar tegen waardoor het niet droogt (bij mij iig)
Merci! ik ga het even bekijken of het ook daadwerkelijk langer en beter blijft zitten om te zien of het echt iets voor mij is, wel jammer dat beide formules elkaar tegenwerken maar opzich wel logisch.
Als de lakjes dikker zijn, kan dat verklaren waardoor het brandt. De heatspikes komen doordat de lak hard wordt en is heel normaal. Hand er even 2 seconden uit en dan weer in helpt.
Wellicht wel de moeite om even te proberen met normale nagellak ‘ertussen’: ik heb dat dit weekend geprobeerd en bij mij werkt het wel. Ik heb een laagje basecoat en biab op, gedroogd onder de lamp. Daarna twee laagjes normale nagellak. Die laagjes allebei echt uren aan de lucht laten drogen, zodat het zeker weten echt goed droog was. Daarna gel topcoat eroverheen en die weer met de lamp gedroogd. Dat is goed gegaan en het voelt nu alsof het zit als een huis, net alsof het allemaal met gel is gedaan. Dus wie weet heb je ook geluk!
Ja heel veel!