Oh wat een werk hè? Maar als je het eenmaal goed zelf kan is het wel echt fijn!
Ja klopt! Maar het scheelt ook zoveel geld En ach… ik heb maar geaccepteerd dat ik toch écht rechtshandig ben
Eerste set Maniac nails en al een dag mee in de horeca gewerkt! Zit nog als een huis op 2 kleine butsjes na
Heerlijk kleurtje denk ik zo in het zonlicht nu!
Hier nu 2.5 week. Wordt nu langzaam aan wat lelijk, maar zijn nu kamperen haha, dus wil liever niet nu vervangen😛
Maar zelfs tuinieren, met m’n handen in de aarde haha, hebben ze overleefd
Tegenwoordig laat m’n biab altijd zo snel los bij de uiteinden van m’n nagels. Vind ik toch wel erg jammer want doe er maar een paar dagen mee en dan vind ik het het de tijd die het kost om erop te doen niet waard.
Hoe bergen jullie je flesjes gellak op? Ik heb ze nu in een bak van ikea zitten, maar die puilt inmiddels uit en ben wel toe aan iets nieuws. Wat is handig? Ik heb verschillende merken dus ook flesjes / diktes etc. Dat maakt het lastig.
na 3wkn
Nieuwe stickertjes
Deze hebben wel een “scherper”
Randje aan de onderkant vind ik, waardoor je beter ziet dat het een sticker is.
Van de week de gele essence cuticle pen gekocht, ik heb alleen niet het idee dat er ook echt olie uitkomt, de tip blijft vrij droog. Hoort dit zo?
Ik heb het songfestival maar even gebruikt om mijn nagels te doen.
Ik had eerst dit. Was niet helemaal uitgevallen zoals ik in mijn hoofd had dus was er na 2 weken wel op uitgekeken.
En nu heb ik dit. Lichtroze (die door het poeder wat meer nude is geworden) met iced chrome poeder.
Hoe krijgen jullie je normale nagellak mooi van je nagels af? Ik merk dat er altijd kleur achterblijft onder mn nagels of in de randjes en ik vind dat er zo smoezelig uitzien. Zijn daar speciale tools voor ofzo?
Je wattenschijf goed nat maken met remover en dan kan je gewoon 10 seconden op je nagels houden en zo eraf wrijven. Soms neem ik een tandenstoker en duw ik mijn wattenschijfje tegen nagelrand.
Heel cool deze kleur!