Nagellak #3

Wauw, prachtige kleur!

3 likes

Geen gel of dipping powder, maar een gewoon lakje👌
Dit is Lisa Lilas van Manucurist:

10 likes

Zit een klein glittertje in maar dat zie je amper en al helemaal niet op foto.

22 likes

Is dit met de hand gedaan of zijn het stickers? Super cute!

1 like

Thanks!
Helemaal met de hand ‘geschilderd’. Vind het echt knap dat ze dit kon haha zo klein en zo gedetailleerd.

1 like

Lol, ik had het laatst in een opwelling acrylnagels meebesteld omdat ik toch al op ali bezig was met iets en deze week eentje geplakt omdat de gel er los was gekomen na een halve dag. Geplakt, opgeruwd, gel pgedaan wat prima was maar ik had een bobbel links die de afgelopen dagen erger leek te worden. Plot begon het ook plakkerig te worden en nu vandaag barstte het open als een puist maar het was gewoon gellak die niet uitgehard was en dus gewoon stroperig is? Echt gaar.
Dit weekend aller er sowieso af halen en opnieuw bekijken, ik viel wel van mijn stoel toen ik opzocht hoe je zo een nagel eigenlijk verwijdert en je die dus blijkbaar letterlijk wegsmelt in de aceton? Ik dacht altijd dat de lijm gewoon losgeweekt werd haha.
Echt nutteloos verhaal dit ook, voel me echt een dertienjarige die voor het eerst nageldingen leer gebruiken :face_in_clouds:

2 likes

Maar gellak week je toch ook los?

1 like

Ja maar ik dacht oprecht dat het heel anders was omdat een nagel wel veel dikker en steviger is.

2 likes

Dat is zeker knap gedaan!

3 likes

17 likes

Wat bedoel je met acrylnagels opgeplakt? Acrylnagels moet je opbouwen met acryl en vloeistof, die zijn er niet kant en klaar

1 like

ja mijn fout, ik bedoelde gewoon plaknagels/geltips. Uiteindelijk ging het heel makkelijk om te verwijderen na een kwarties met een aceton wrap en de lijmresten wegvijlen.

1 like

Oh haha ik dacht al, want acryl via ali is niet echt aan te raden.
Tips/fullcovers kun je gewoon losweken in aceton of, afhankelijk van je bond soms zelfs met heet water. Als je prep goed is moet dat inderdaad gemakkelijk gaan. Alleen wel op letten dat als je ze erop zet er geen lucht onder komt want dat is een ideale bron voor bacteriën, schimmels en uiteindelijk greenies

2 likes

20 likes

Voel me altijd zo zielig wanneer m’n nagels weer zo kort zijn

24 likes

34 likes

Ik wil een starterset voor gellak aanschaffen. Nu dacht ik aan neonails, heeft iemand hier ervaring mee ?

3 likes

Sorry, ik heb geen idee. Is bij de nagelsalon.

1 like

Ik had 2 weken geleden een starterspakket bij doonails besteld maar deze was nog steeds niet verzonden. Blijkbaar zijn ze hun magazijn aan het verhuizen en hebben ze te weinig personeel. Kreeg dus een 20% kortingscode aangeboden op mijn volgende aankoop maar duurt me te lang.

Ga dus denk ik maar kijken naar gellak gewoon. Twijfel over neonail of pink gellac.

2 likes

39 likes