Nagellak #3

29 likes

Wat zijn jullie ervaringen met Pinkgellac in combinatie met lampen van andere merken? Ik heb zelf met een deel van mijn lakjes die ik van heb issues met mijn lamp (ze drogen niet goed en/of gaan ribbelen), maar niet met allemaal. Was laatst in de winkel en toen zei de medewerker dat de samenstelling van een deel van de lakjes anders is waardoor die het minder goed doen met andere lampjes en de tip heel dun te lakken.

Ik heb trouwens een keer een cadeaubon van hen besteld, toen kreeg ik die thuisgestuurd in een doos van ongeveer 25x20x10 cm groot met 1 kleine bon erin met allemaal verpakkingsmateriaal tegen stootgevaar, zo onnodig. Stuur me gewoon de code per mail, scheelt tijd en superveel onnodig materiaal haha (was voor mezelf dus geen cadeautje, maar dan alsnog had het in een envelop gekund).

2 likes

Heb m’n gellak laten verwijderen en ga voorlopig weer voor m’n eigen nagels. Er zit nu een lakje van Catrice op.

4 likes

Ik heb vooral lakjes van pinkgellac, kikilondon en neonail en heb een goedkope lamp van ali. En geen problemen ermee. Had wel met de vorige lamp omdat die ouder was niet meer goed de lak droogde. Nu dus weer 1 van alie en doet het prima. Had je er gelijk al last van ? Gellak moet je sowieso altijd dun lakken

Lichtgele kleur van pinkgellac met grove glitter van neonail

2 likes

Ik heb een goedkope en sterkere lamp gekocht, want mijn oude PG-lamp deed het echt niet goed meer. Lakjes droogden langzaam of gingen bobbelen. Met de nieuwe lamp van een ander merk geen last meer en heb al allerlei verschillende kleuren gedaan.

Wat een leuke lak. Welke is het?

1 like

060 Prism Universe, en op de voorkant staat Dream in Holo Blast. Is van de lijn met een lichtroze dop.

2 likes

M’n PG-set weer eens afgestoft (en uiteraard meteen nieuwe kleuren besteld). Dit is Intense Plum.

28 likes

Oh waar is jouw ring van? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Van Pandora!! Maar echt al bijna 10 jaar oud schat ik dus geen idee of die nog te krijgen is

1 like

Thanks! Ik kan m nog niet vinden maar blijf zoeken, vind m heel tof!

2 likes

Ik was zelf ook even benieuwd haha, als je zoekt op “Pandora ring leaves gold silver” dan vind je een aantal ebay hits!!

2 likes

Heb een tijdje terug bij een salon voor het eerst biab laten zetten. Vind het zonde van het geld en geen zin om daar steeds zo lang te zitten, dus ben nu zelf aan de slag gegaan met Neonail.

Had al een lamp en wel eens gellak geprobeerd, maar dat bleef op de een of andere manier niet goed zitten.
Vooralsnog ben ik hier wel heel tevreden over!

Heb nu Neonail Marshmallow gedaan:

21 likes

Is er iemand hier die doonails of andere dipping powder gebruikt?

Ik heb na lang twijfelen toch maar de starter kit aangeschaft en krijg het komende week als het goed is binnen.

1 like

Heb deze ook gekocht door jouw post en voel me nu helemaal een soort festival space barbie door de parelmoer glans erin hahaha

2 likes

In mn glitter era

3 likes

Ik heb het recent geprobeerd maar was niet enorm tevreden. Na een paar keer oefenen lukte het om dun en gelijkmatig op te krijgen maar ik kreeg steeds na een week al chips en eraf krijgen duurde echt lang met weken en vijlen. En m’n nagels zijn er ook wel een tijdje dunner van geweest. Heb het in de bedenktijd teruggestuurd. Vond de kleurtjes wel heel leuk. En als je de zoekfunctie gebruikt in dit topic zie je ook wel mensen die wel heel tevreden langdurig doonails hebben gebruikt

1 like

Ik ben enthousiast over de nagelstickers van lily&fox! Heb ze nu 2x 2 weken opgehad en ze blijven echt goed zitten. Alleen de bovenste randjes slijten een beetje.

Dit was na 2 weken:

Mijn tip is: nagelstickers op doen (even handen goed wassen/vetvrij maken), dan een laagje normale nagellak topcoat en dan minstens 12 uur niet nat maken. Ik ging namelijk 1x direct douchen na het plakken en toen lagen ze er allemaal af haha

10 likes

Nieuwe kleur opgedaan. Sorry voor de ongemakkelijke handpose maar was even zoeken naar een manier waarop het licht goed op de nagels viel en de subtiele glitters ook te zien waren. Het is Delighted Blue van Pink Gellac. Ik moet mijn andere hand nog doen maar dat doe ik denk ik morgen.

18 likes