Nagellak #3

Oh waar is jouw ring van? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Van Pandora!! Maar echt al bijna 10 jaar oud schat ik dus geen idee of die nog te krijgen is

1 like

Thanks! Ik kan m nog niet vinden maar blijf zoeken, vind m heel tof!

2 likes

Ik was zelf ook even benieuwd haha, als je zoekt op “Pandora ring leaves gold silver” dan vind je een aantal ebay hits!!

2 likes

Heb een tijdje terug bij een salon voor het eerst biab laten zetten. Vind het zonde van het geld en geen zin om daar steeds zo lang te zitten, dus ben nu zelf aan de slag gegaan met Neonail.

Had al een lamp en wel eens gellak geprobeerd, maar dat bleef op de een of andere manier niet goed zitten.
Vooralsnog ben ik hier wel heel tevreden over!

Heb nu Neonail Marshmallow gedaan:

21 likes

Is er iemand hier die doonails of andere dipping powder gebruikt?

Ik heb na lang twijfelen toch maar de starter kit aangeschaft en krijg het komende week als het goed is binnen.

1 like

Heb deze ook gekocht door jouw post en voel me nu helemaal een soort festival space barbie door de parelmoer glans erin hahaha

2 likes

In mn glitter era

3 likes

Ik heb het recent geprobeerd maar was niet enorm tevreden. Na een paar keer oefenen lukte het om dun en gelijkmatig op te krijgen maar ik kreeg steeds na een week al chips en eraf krijgen duurde echt lang met weken en vijlen. En m’n nagels zijn er ook wel een tijdje dunner van geweest. Heb het in de bedenktijd teruggestuurd. Vond de kleurtjes wel heel leuk. En als je de zoekfunctie gebruikt in dit topic zie je ook wel mensen die wel heel tevreden langdurig doonails hebben gebruikt

1 like

Ik ben enthousiast over de nagelstickers van lily&fox! Heb ze nu 2x 2 weken opgehad en ze blijven echt goed zitten. Alleen de bovenste randjes slijten een beetje.

Dit was na 2 weken:

Mijn tip is: nagelstickers op doen (even handen goed wassen/vetvrij maken), dan een laagje normale nagellak topcoat en dan minstens 12 uur niet nat maken. Ik ging namelijk 1x direct douchen na het plakken en toen lagen ze er allemaal af haha

10 likes

Nieuwe kleur opgedaan. Sorry voor de ongemakkelijke handpose maar was even zoeken naar een manier waarop het licht goed op de nagels viel en de subtiele glitters ook te zien waren. Het is Delighted Blue van Pink Gellac. Ik moet mijn andere hand nog doen maar dat doe ik denk ik morgen.

18 likes

Wauw, prachtige kleur!

3 likes

Geen gel of dipping powder, maar een gewoon lakje👌
Dit is Lisa Lilas van Manucurist:

10 likes

Zit een klein glittertje in maar dat zie je amper en al helemaal niet op foto.

22 likes

Is dit met de hand gedaan of zijn het stickers? Super cute!

1 like

Thanks!
Helemaal met de hand ‘geschilderd’. Vind het echt knap dat ze dit kon haha zo klein en zo gedetailleerd.

1 like

Lol, ik had het laatst in een opwelling acrylnagels meebesteld omdat ik toch al op ali bezig was met iets en deze week eentje geplakt omdat de gel er los was gekomen na een halve dag. Geplakt, opgeruwd, gel pgedaan wat prima was maar ik had een bobbel links die de afgelopen dagen erger leek te worden. Plot begon het ook plakkerig te worden en nu vandaag barstte het open als een puist maar het was gewoon gellak die niet uitgehard was en dus gewoon stroperig is? Echt gaar.
Dit weekend aller er sowieso af halen en opnieuw bekijken, ik viel wel van mijn stoel toen ik opzocht hoe je zo een nagel eigenlijk verwijdert en je die dus blijkbaar letterlijk wegsmelt in de aceton? Ik dacht altijd dat de lijm gewoon losgeweekt werd haha.
Echt nutteloos verhaal dit ook, voel me echt een dertienjarige die voor het eerst nageldingen leer gebruiken :face_in_clouds:

2 likes

Maar gellak week je toch ook los?

1 like

Ja maar ik dacht oprecht dat het heel anders was omdat een nagel wel veel dikker en steviger is.

2 likes

Dat is zeker knap gedaan!

3 likes